Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، تیم فوتبال ذوب آهن ایران دوشنبه شب ساعت 22 در دوحه قطر از تیم الاتحاد عربستان میزبانی می کند. تنها نماینده ایران در آسیا برای باقی ماندن در این رقابت ها نیاز به پیروزی یک برصفر دارد. سبزپوشان ایرانی در بازی رفت 2 بر یک شکست خوردند با این حال حریف سعودی نشان داد که خط دفاع آسیب پذیری دارد و گلزنی به این تیم قدرتمند و پولدار غیر ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 بازیکن خارجی درجه اول در فاز هجومی الاتحاد را به تیمی قدرتمند تبدیل کرده است. 

شکست دادن الاتحاد بسیار سخت است اما غیرممکن نیست. شاگردان منصوریان در درجه اول باید ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان الاتحاد را قطع تا از دروازه خود محافظت کنند. از سویی دیگر منصوریان باید بداند در این مسابقه تاکتیک تدافعی هیچ دردی از تیمش دوا نخواهد کرد و او باید در این بازی نشان بدهد که در فاز هجومی هم مربی کاربلدی است. فردا شب دفاع و نباختن معنایش حذف آخرین نماینده ایران از آسیاست. ذوب آهن فقط برای برد به میدان برود. 

جدایی بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، اوساگونا حسابی روی این تیم تاثیرگذاشته استامابازیکنان جانشین باید نشان بدهند که شایستگی های فنی زیادی دارند. ذوبی ها اگر در قطر صعود کنند، کاری بزرگ انجام داده اند و یک بار دیگر به آسیا بازگشته اند. سبزپوشان ایرانی در این فصل بارها در مسابقات مختلف از حریف خود عقب افتادند اما با بازگشت های طلایی بدون شکست به این مرحله صعود کردند. دوشنبه شب هم آنها می توانند پیام آور شادی برای فوتبال ایران باشند.

برخی از کارشناسان فوتبال می گویند هیچ دلیلی ندارد که تیمی چندین میلیون دلاری مقابل ذوب اهن بازنده شود اما ما ایرانیان همواره دست به کارهای غیرممکن زده ایم و با اتکا به غیرت، توانایی های نیروی انسانی بسیاری از عملیات های غیرممکن را ممکن کرده ایم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم

در چارچوب هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید مهمان آلاوز بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

 کارلوس بناویدز در دقیقه ۱۵ و لوئیس ریوجا در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های آلاوز را در این بازی به ثمر رساندند.

اتلتیکومادرید رده چهارمی با قبول این شکست ۶۱ امتیازی ماند و موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به خطر انداخت چرا که فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، اتلتیک بیلبائو به سه امتیاز کاهش داد. آلاوز هم با ۳۵ امتیاز سیزدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب (فیلم)