Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@22:17:09 GMT

خرید آپارتمان در دارآباد چقدر تمام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۴۴۹۴

 برای خرید آپارتمان در دار آباد بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

     .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن دارآباد خرید آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: در استان یزد ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

مهران فاطمی در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد، گفت: از این تعداد، ۱۶۷ طرح‌ ملی و ۱۱۱۳ طرح‌ استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح‌ کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح‌ بین ‌۵۰ تا ۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح‌ بالای ۷۰ درصد است.

استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه طرح‌های «ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح‌ شامل چهار کلان طرح‌ اقتصادی و ۲۷ طرح‌ عمرانی قرار گرفته که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

وی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل این طرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی اظهار کرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظرسنجی و اولویت بندی طرح‌ها، اقدامات مربوط به تکمیل آن ها انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • خاطره قرائتی از زمانی که حتی پول خرید یک نان نداشت (فیلم)
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تمام مقوله‌های دینی برای هدفی به نام تبعیت است
  • خاطره قرائتی از به گدایی افتادنش در زمان شاه