Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:29:56 GMT

منازل سیل‌زدگان روستای زرقان بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۴۸۸۷

منازل سیل‌زدگان روستای زرقان بازسازی می‌شود

اسماعیل صدیق مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان شهرستان فامنین، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهارکرد: در پی بارش‌های شدید ابتدای سال 22 واحد مسکونی روستای زرقان دچار آسیب شدند.
وی گفت: خسارت وارد شده به این 22 واحد مسکونی موجب شد تا با همفکری اعضای بسیج پایگاه شهید بهشتی روستا اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی جهت بازسازی و بهسازی این منازل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدیق خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو خانواده از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند، اولویت کار ما کمک به این خانواده‌ها است.
مسئول گروه جهادی شهید بهشتی در ادامه افزود: در همین راستا کار بازسازی یک باب منزل مسکونی آسیب‌دیده در بارندگی اخیر، به همت جهادگران گروه جهادی شهید بهشتی انجام شده است.
صدیق تصریح کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه شهید بهشتی، شاهد مشارکت امام جماعت و دهیاری روستا زرقان بودیم که با کمک‌های خود روند بازسازی را تسریع بخشیدند.
مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان شهرستان فامنین در ادامه با بیان اینکه در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت بازسازی منازل سیل‌زدگان هستند، اضافه کرد: جهادگران روستای زرقان علاوه بر کمک به هم روستایی‌های خود در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون مصالح و ارسال آن به دیگر روستاها جهت استفاده در طرح جهاد همبستگی ملی هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردو جهادی بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین گروه جهادی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول