Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با بیان این‌که هنوز قرارداد BLT ساخت ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز ابلاغ نشده است، از رایزنی بخش خصوصی با شرکت فرودگاه‌ها درباره مبلغ این قرارداد خبر داد.

رضا بدیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ پروژه ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز دو بخش است؛ حوزه قراردادی و حوزه پروژه‌ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس یک قرارداد با پیمانکار داریم که فقط مربوط به ساخت ترمینال است.

وی ادامه داد: در حوزه پروژه‌ای نیز کل پروژه ترمینال بعلاوه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اتصال این ترمینال به سطوح پروازی و راه‌های دسترسی عمومی به این ترمینال و تامین تجهیزات داخل است.

وی با بیان این‌که در بخش قراردادی پیشرفت روی 90 درصد است، یادآور شد:‌ مبلغ قرارداد ما برای ساخت این ترمینال 97 میلیارد تومان بوده که تا امروز 90 میلیارد تومان هزینه شده است. بعد از هزینه 7 میلیارد تومان باقیمانده به فصل مشترک قرارداد می‌رسیم که به صورت BLT با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام این‌که این قرارداد فعال بوده و در حال نصب نمای شیشه‌ای است که تا آخر شهریور به اتمام می‌رسد، گفت: این پروژه از طریق بخش خصوصی تمام می‌شود و مشکلی ندارد و نخواهد داشت.

بدیعی‌فرد در خصوص حوزه پروژه‌ای نیز افزود:‌ وزارت راه و شهرسازی مجوز بخش دوم را به شرکت فروگاه‌ها ابلاغ کرده که رایزنی در خصوص مبلغ نهایی در حال انجام است.

وی با یادآوری این‌که قرارداد حوزه پروژه‌ای سال گذشته ابلاغ شده است، اظهار کرد: شرکت بخش خصوصی باید نقشه‌های طرح را آورده و تایید شود. پس از توافق درباره مبلغ قرارداد عملیات اجرایی حوزه پروژه‌ای نیز آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که فعلا در مرحله رایزنی بحث مبلغ نهایی قرار داریم، افزود: بنده از تصمیمات حوزه‌های ستادی -شرکت فرودگاه‌ها- درباره زمان آغاز قرارداد BLT اطلاع ندارم.

پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که دو طرف بر سر مبلغ قرارداد به توافق رسیده‌اند و این توافق مورد تایید وزارت راه و شهرسازی و بانک عامل قرار گرفته است. در این بین شرکت فرودگاه‌ها به عنوان نماینده وزارت ره و شهرسازی بایستی این قرارداد را به شرکت سرمایه‌گذار (ب ط) ابلاغ کند. موردی که به نظر می‌رسد دلیل نارضایتی نماینده شیراز و تاخیر در اتمام طرح ساخت ترمینال جدید فرودگاه شیراز است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • معرفی فرودگاه دبی
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین