Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیان پور با بیان اینکه تولید مستمر مسکن می تواند باعث کاهش تقاضا و تعادل قیمت ها شود، گفت: تصمیم دولت برای تکمیل و عرضه ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ساخت ۴۰۰ هزار مسکن مشارکتی توانسته تا حدودی قیمت ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (شنبه 19 مرداد) تیتر امشب شبکه خبر سیما به موضوع مسکن و بررسی وضعیت کنونی این بازار اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان این بازار با حضور در این برنامه به بررسی و تشریح شرایط کنونی حاکم بر بازار مسکن پرداختند و بر این موضوع تاکید داشتند که شرایط کنونی شرایط مناسبی نیست و مجموعه اقدامات انجام شده تاکنون نتوانسته است زمینه ساماندهی این بازار را فراهم آورد.



بنابراین گزارش در بخش دیگری از این برنامه خبری نماینده مجلس شورای اسلامی نیز به بررسی بازار مسکن پرداخت و با بیان اینکه تولید مستمر مسکن می تواند باعث کاهش تقاضا و تعادل قیمت ها شود، گفت: تصمیم دولت برای تکمیل و عرضه 500 هزار واحد مسکن مهر و ساخت 400 هزار مسکن مشارکتی توانسته تا حدودی قیمت ها را کاهش دهد.




«مجید کیان پور» با اشاره به اینکه تقویت ریال در برابر ارزهای خارجی از علل دیگر روند کاهشی قیمت مسکن است، گفت: بازار مسکن فرابخشی است و باید توسط بخش خصوصی کنترل شود اما دولت نیز باید با سیاستگذاری نظارت کند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره طرح مسکن مهر با تمجید از این طرح گفت: اگر مسکن مهر نبود الان حداقل 2 میلیون تقاضا به تقاضای بازار اضافه می شد که خودش موجب فشار بیشتر می شد. دولت باید به دنبال تولید مسکن برای 6 دهک اول باشد./
 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خطبه های نماز جمعه خبرنگاران نماز جمعه طرح ملی هوای تازه خبرگزاری شبستان بازار مسکن ساخت مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش