Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص رقم یاد شده اظهار داشت: بخش زیادی از اقداماتی که باید از محل این اعتبار انجام شود، هم اکنون آغاز شده است.

فریبرز امیدی بافت فرسوده ملایر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اصلاح خطوط بحرانی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه، توسعه و احداث بند دال با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، توسعه احداث شبکه های شهری و روستایی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، تجهیز محورها و شبکه های روستایی با پنج میلیارد ریال اعتبار، رفع حریم و اصلاح خطوط با اعتبار پنج میلیارد ریال و تامین روشنایی بام ملایر با پنج میلیارد ریال اعتبار را از جمله اقدامات در سال جاری برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقسیم برق ملایر به ۲ منطقه بخش مرکزی و نواحی را از مهمترین برنامه ها عنوان و بیان کرد: امور مرکز شهر ملایر و بخش مرکزی و امور نواحی شهرهای اقماری همچون سامن، جوکار، اسلامشهر آق گل، ازندریان و زنگنه را پوشش می دهد و ارائه خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان را در پی دارد.

مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به پشت سر گذاشتن بخش اعظمی از پیک مصرف برق از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد گفت: در اواخر پیک مصرف هستیم و با کار شبانه روزی مجموعه توزیع برق این شهرستان، شاهد کمترین خاموشی ها بودیم.

امیدی ادامه داد: امسال پیک مصرف برق در این شهرستان ۱۲۱ مگاوات در نظر گرفته شد که سال گذشته این میزان ۱۱۳ مگا وات بود.

افتتاح مرکز دیسپاچینگ جنوب استان در ملایر

وی درباره افتتاح مرکز دیسپاچینگ جنوب استان نیز بیان کرد: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای این مرکز اختصاص یافت که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر ادامه داد: مشترکان برق این شهرستان در بخش های مختلف ۳۰۰ میلیارد ریال به امور برق این شهرستان بدهی دارند که وصول بدهی ها را به صورت قانونی و با تفاهم پیگیری می کنیم.

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث پست چهار برق ملایر 

امیدی با بیان اینکه طبق اولویت برای رفع مشکلاتی همچون خطوط بحرانی، ضعف ولتاژ و بافت فرسوده اقدام می کنیم، از همراهی مجموعه مدیران این شهرستان برای رفع مشکلات برق تقدیر کرد و افزود: به واسطه این همراهی به زودی عملیات اجرایی پست برق چهار ملایر آغاز می شود که ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مشکل تملک زمین از سوی اوقاف و امور خیریه هم اکنون حل شده است و امسال ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پست برق هزینه می کنیم.

مدیر توزیع برق ملایر همچنین افتتاح بافت فرسوده شهر ملایر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و روشنایی بام ملایر با پنج میلیارد ریال اعتبار را از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به تلفات ۱۷ درصدی در این شهرستان گفت: برنامه داریم میزان تلفات را در سال جاری به ۱۵.۵ درصد کاهش دهیم که تلفات بیشتر از ناحیه مشترکان است.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر بیان کرد: امسال برای رفع ضعف ولتاژ برق ۱۵ ترانس در سطح شهر نصب شد و ۱۵ ترانس نیز در سطح روستاها در حال نصب است.

امیدی با اشاره به وقوع ۲۲ مورد سرقت سیم های مسی برق از ابتدای امسال تاکنون، رفع مشکل برق بازار سنتی و تاریخی ملایر را از اولویت ها برشمرد و گفت: سه میلیارد ریال اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است که از ابتدای مهر امسال سیستم برق بازار به صورت کابلی اجرا می شود.

وجود ۲۸۰۰ شبکه هوایی برق در ملایر 
وی با بیان اینکه در تلاش برای اتمام اصلاح شبکه فرسوده و خطوط بحرانی تا سال ۹۹ هستیم اظهار داشت: ۲۸۰۰ کیلومتر شبکه هوایی در این شهرستان وجود دارد که در معرض باد و باران و بحران های طبیعی است و نگهداری این حجم از شبکه کار ساده ای نیست.

امیدی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم نقاط بحرانی این شهرستان را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهر امسال گفت: مشترکان می توانند با ارسال رمز یارانه، شماره تلفن همراه و ثابت خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۱۲۱ و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان و وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به آدرس WWW.edch.ir و یا استفاده از کد دستوری ussd به شماره  #۲۱۱۲۱*۶۶۵۵* نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود برای دریافت صورت حساب اقدام کنند.

 شهرستان ملایر دارای ۱۲۶ هزار مشترک در بخش های مختلف است.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان همدان اوقاف و امور خیریه برق روشنایی سرقت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛   بخش عمده‌ای از خیابان‌های شهر تویسرکان که بر اثر تردد خودرو‌های سنگین تخریب شده اند، که انجام روکش با توجه به اعتبارات، برای شهرداری این شهر با مشکل مواجه شد.

محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت خیابان‌های داخل شهر بر اثز عبور و مرور خودرو‌های سنگین و حمل و نقل گفت: با پیگیری انجام شده در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بیست میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای روکش آسفالت تخصیص یافت.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان هم با اعلام اینکه بلافاصله پیمانکار اجرای طرح هم تعیین شد افزود: با این اعتبار ۱۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر تویسرکان روکش آسفالت میشود.

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل