Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان ام ئی، وودی هارلسون بازیگر سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» و نامزد سه دوره جوایز اسکار اعلام کرد که یک بار در ضیافت مهمانی ترامپ شرکت کرده و به خاطر صحبت‌های بی‌اندازه ترامپ قصد داشته، بیرون برود و چیزی را بسوزاند.

بازیگر فیلم «مردان سفید پوست نمی‌توانند بپرند» در مصاحبه‌ای با مجله اسکوایر توضیح داد که یک شب در مراسم شامی به میزبانی دونالد ترامپ به عنوان مهمان جسی ونتورا فرماندار سابق ایالت مینه سوتا، شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد این مهمانی گفت: این ضیافت در برج ترامپ برگزار شد و بگذارید به شما بگویم که این مراسم، یک شام منزجرکننده بود که در حدود دو ساعت و نیم طول کشید. هدف ترامپ از مراسم این بود با جسی ونتورا  مشاوره ای داشته باشد. ترامپ در آن زمان برای نماینده شدن حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۰۴ آمریکا تلاش می‌کرد. 

او در ادامه گفت: در یک مراسم عادلانه که چهار نفر در آن حضور دارند، طبیعی است که هر شخص ۲۵ درصد از صحبت‌های این جمع را انجام دهد؛ اما باید بگویم که ملانیا همسر ترامپ، تنها ۰.۱ درصد و شاید من هم در حدود یک درصد در صحبت‌های این مراسم نقش داشتم. به نظرم سهم فرماندار هم سه درصد بود و بقیه صحبت‌ها به ترامپ اختصاص داشت.

وودی گفت: گاهی اوقات دوست داشتم این مهمانی را ترک کنم و قبل از بازگشت، چیزی را بسوزانم. من از هالیوود آمده ام پس شاهد خودشیفتگی‌های بسیاری بوده ام، اما خودشیفتگی ترامپ فراتر از این هاست که ذهنم را منفجر کرد. تنها صحبت درست ترامپ در این مهمانی این بود که گفت سرمایه من در حدود ۵ میلیارد دلار است، اما اهمیتی ندارد چقدر زیاد باشد، می‌دانم که وقتی بمیرم فرزندانم بر سر آن دعوا خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر هیأت دولت به استان سمنان در جشن تحویل زمین نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت در سالن همایش‌های شهرداری شاهرود حضور پیدا کرد.

قرار است در این مراسم به صورت نمادین به چند خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر، زمین ۲۰۰ متری اهدا شود.

رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

طرح جوانی جمعیت از مشوق‌های دولت برای جوانی جمعیت است که طی آن به داوطلبان زمین رایگان و تسهیلات ساخت داده می‌شود.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6082116

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به خانواده‌های استان سمنان با حضور رئیس جمهور
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح