Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فریدون جیرانی درباره سرکوب به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی نوشت. تاریخ انتشار: 09:24 - 20 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۷۴۶

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سرکوب، فریدون جیرانی درباره فیلم سینمایی سرکوب به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی نوشت:

فیلم سرکوب را ببینید، «سرکوب» درامی است تاثیر گذار در باره یک خانواده و روابط پیچیده اعضای آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین کار گارگردانی که از دنیای نمایش آمده و تجربه خوبی درسینما کسب کرده است.

سرکوب فیلمی است که فکر پشت آن است و فقط برای سرگرمی ساخته نشده، اما تماشاچی را با درام خود درگیر می‌کند، با بازی‌های خوب بازیگران که همه خوب بازی می‌کنند.

همچنین خسرو نقیبی درباره فیلم سرکوب چنین نوشت:

عجب فیلم عجیب، جاه‌طلبانه و بزرگی‌ست ‎سرکوب رضا گوران.

جایی حوالی نقطه‌ی امن عاطفی‌ات می‌ایستد و ضربه را لحظه‌ای وارد می‌کند که نمی‌فهمی کِی و کجا بخشی از جهان اثر شده‌ای.

یک ‎سینمای جدی بدون شعار و ادا و بلندگو. یک واکاوی از تاریخ‌چه‌ی خشونت؛ چنان که بَرِمان رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرکوب رضا گوران حبیب اسماعیلی فریدون جیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.

  علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، خاطرنشان کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجمامع بین‌المللی را تکان دهد. 

به گزارش فارس، وی در ادامه، گفت: اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشورهای جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: مصر و اردن که هم‌مرز با فلسطین هستند نیز فقط نظاره‌گر هستند، البته که از مجامع بین‌المللی انتظاری نیست، چراکه دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اما کشورهای اسلامی باید اقدامی انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.

وی ادامه داد: جبران این جنایت‌های غیر انسانی جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و مجروح و مفقود و افراد زیر آوار امکان‌پذیر نیست و تنها راه جبران آن نابودی رژیم صهیونیستی است.

مطهری تأکید کرد: این جنایتی که اخیرا در بیمارستان شفا انجام شده، واقعا بی‌شرمانه و غیرانسانی است و واقعا تنها جبران آن نابودی اسرائیل است.

نایب رئیس سابق مجلس، گفت: صهیونیست‌ها باید کامل فلسطین را تخلیه کنند و فلسطین به دست مردم فلسطین بیفتد.

وی افزود: انشاءالله فلسطینی‌ها بعد از این همه شهید راه هم وطنان شهید خود را را ادامه خواهند داد و بقیه مسلمانان هم همراهی خواهند تا شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

مطهری در ادامه تصریح کرد: این جنایت بیمارستان شفا و تجاوز به زنان، مقاومت اسلامی را در منطقه مصمم‌تر و جدی‌تر می‌کند و شاید طوری بشود که کم‌کم توده‌های مسلمان برخیزند چرا که هنوز مردم مسلمان برخی از کشورهای اسلامی عمق فاجعه و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند.

وی افزود: یک دلیل اینکه برخی عمق فاجعه را درک نکرده‌اند این است که حاکمان این کشورهای اسلامی تحت سلطه غرب هستند و اجازه قیام مردم مسلمان را نمی‌دهند و اگر راه را باز بگذارند مردم مسلمانان قیام خواهد کرد.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره این جنایت اثر خودش را در یمن و ایران جبهه مقاومت خواهد داشت و انشاءالله که ببینیم که انتقام مردم فلسطین گرفته شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش
  • اتحادیه اروپا و توافقی دیگر برای سرکوب پناهجویان
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن علی رغم سرکوب
  • علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • توصیه تجزیه طلبانه جواد خیابانی روی آنتن!
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • داعش سرکوب شده است
  • حماس می‌تواند اسرائیل را درگیر جنگ‌های چریکی کند