Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@08:12:12 GMT

شاهرخ خان دکترای افتخاری گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۷۳۶

ساعت 24-بازیگر سرشناس هندوستان که برای حضور در جشنواره فیلم هندی به استرالیا رفته بود، با دریافت دکترای افتخاری تجلیل ‌شد.

 ملبورن در استرالیا میزبان یکی از مشهورترین بازیگران جهان بود و شاهرخ خان در سالن اصلی دانشگاه لاتروب ملبورن حاضر شد تا دکترای افتخاری خود را بگیرد.

شاهرخ خان که برای افتتاح جشنواره فیلم هندی به ملبورن رفته بود، روز جمعه این دکترای افتخاری را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم یکی از مهمترین برنامه‌هایی بود که در سال‌های اخیر در ملبورن برگزار شده است و برای هندی‌های حاضر در استرالیا این یک شانس بود تا بتوانند ستاره محبوب‌شان را آنجا ببینند.

خان که بازیگر بیش از ۸۰ فیلم سینمایی بوده است، با عنوان سلطان بالیوود شناخته می شود. «اسم من خان است»، «دیوالی» و «سال نو مبارک» شماری از فیلم‌های اوست.

دانشگاه بین‌المللی ملبورن از خان برای فعالیت‌های اجتماعی وی و تاثیرش بر صنعت سرگرمی هند تقدیر کرد.

این بازیگر در برابر جمعیت گفت: من بسیار بسیار برای این همه مهربانی و صمیمیت خوشوقت هستم.

وی بنیادی به نام «میر» دارد که به نام پدرش نامیده شده و او از طریق آن برای افرادی که با اسید آسیب می‌بینند حمایت می‌کند.

خان که در خانواده‌ای مسلمان متولد شده همواره علیه احساسات ناسیونالیستی در هند مقابله کرده است. در همین زمینه او در این مراسم در سخنانش ابراز تأسف کرد و گفت: در دنیایی که به صورت فزاینده‌ای به سمت اشتراک گذاشتن احساسات منفی می‌رود و بشریت در فشار بیشتری قرار می‌گیرد، جوامع بیشتر به سمت خشونت و نفرت می‌روند در حالی که باید به سمت پرورش، شفقت و عشق رفت.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد

مهلت ثبت درخواست وام شهریه و مبلغ وام مذکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای ثبت تقاضای وام شهریه فرصت دارند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از یکم اردیبهشت 1403 تا 31 اردیبهشت 1403 فرصت دارند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی (/https://refah.swf.ir) مراجعه کنند.

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان؛ مراحل پرداخت این وام از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت‌ماه در سامانه خدمات رفاه دانشجویان ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این سامانه اقدام کنند.

افزایش وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل برای سال جدید

براین اساس، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 3 میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای 5 میلیون تومان و دانشجویان دکترای تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکترای مستقیم و دستیاری 7 میلیون تومان وام شهریه دریافت می‌کنند.دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تا 31 اردیبهشت ماه برای ثبت درخواست وام مذکور فرصت دارند.وام شهریه به حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • سپاه پاسداران افتخاری برای کشور