Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی ناپولی می‌گوید تیمش با دریافت دو گل مشکوک به آفساید از بارسلونا شیرازه‌اش از هم پاشید. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در دیدار دوستانه‌ای در میشیگان آمریکا با نتیجه 4 بر صفر مغلوب بارسلونا شدند، پس از این بازی گفت: بابت کاری که بازیکنانم در این دو بازی با بارسلونا انجام دادند، راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، سپس در شروع نیمه دوم تحت‌تأثیر دو گل مشکوک به آفسایدی که دریافت کردیم، قرار گرفتیم. به هر حال مقابل ما تیمی بزرگ قرار داشت و پس از دو گلی که به ثمر رساندند، آنها بازی را در اختیار گرفتند. به نظرم دو گل غیرعادی روند بازی را تغییر داد.

وی افزود: بازیکنان ما کمی هم خسته بودند، چون پس از یک ماه آماده‌سازی پرفشار به اینجا آمدیم اما مشکلی از این بابت نیست و بهانه‌گیری نمی‌کنیم. حس خوبی از دو بازی‌مان با بارسلونا داریم و از همین‌جا به آماده‌سازی‌مان برای آغاز فصل جدید سری A ادامه می‌دهیم. ما تیم باکیفیتی داریم و مطمئنم که می‌توانیم فصل فوق‌العاده‌ای را تجربه کنیم. ما برای شروع مسابقات سری A ایتالیا آماده خواهیم بود.

والورده: سخت است که مسی به شروع لالیگا برسد/ گریزمان با حرکاتش بر قدرت هجومی تیم افزود

ناپولی در اولین بازی خود در فصل جدید سری A ایتالیا در تاریخ 2 شهریور، میهمان فیورنتینا خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی بارسلونا ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی بارسلونا ناپولی کارلو آنچلوتی بارسلونا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شدت رقابت در فوتبال ایران همواره بالاست و حضور در جمع تیم‌های برگزیده اهمیت ویژه و فوق العاده‌ای دارد و اگر یک تیم قدیمی و صاحب سابقه و ریشه در فوتبال ایران در چنین موقعیتی باشد، دل کندنش از آن جایگاه بسیار دشوار خواهد بود و البته بخشی از هواداران فوتبال را نیز غمگین خواهد کرد.

این چیزی است که دارد برای صنعت نفت آبادان اتفاق می‌افتد. برای قعرنشین لیگ برتر که شاید تاوان بقای معجزه آسای فصل قبل خود را امسال می‌دهد.

آنها این هفته با سه گل مغلوب پرسپولیس شدند و جای‌شان را با نساجی عوض کردند؛ آم هم در شرایطی که بعد از پیروزی مقابل سپاهان و بازی خوب آنها مقابل استقلال خوزستان امیدواری به اردوی نفتی‌ها بازگشته بود‌.

این تصویری از لحظات شروع مسابقه در حوالی نیمکت آبادانی‌هاست که بازیکنان نفت درحال تشکیل حلقه اتحاد برای شروع بازی مقابل پرسپولیس هستند و تعداد زیادی عکاس و فیلمبردار این لحظه‌ها را ثبت می‌کنند. این امتیاز فقط مخصوص تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران است و بعید است در دسته‌های پایین‌تر چنین توجهی شامل حال شما بشود‌.

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)