Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌نگار کانادایی از ارتباط مستقیم میان کلاه‌سفیدها و گروه‌های تروریستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، ایوانا بارتلت، روزنامه‌نگار کانادایی که در سوریه فعالیت دارد، اعلام کرد، گروه کلاه‌سفیدها و گروه‌های مسلح تروریستی مانند جبهه‌النصره، فیلق الرحمان و گروه‌های دیگر با یکدیگر مستقیما در ارتباط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد و مدارکی که ایوانا از کلاه‌سفیدها در غوطه شرقی و دیگر اماکن سوریه جمع آوری کرده، نشان می‌دهند که این گروه دست به دست با همه گروه‌های تروریستی مانند جبهه‌النصره، فیلق الرحمان و جیش الاسلام فعالیت کرده است.

او می‌گوید، در غوطه شرقی با هدف به مخمصه انداختن ارتش و دولت سوریه، ساخت نمایشی حملات شیمیایی در حال انجام است.

روسیه کلاه‌سفیدها را به دست و پا کردن ادله و شواهدی پیرامون حملات شیمیایی ساختگی در سوریه متهم می‌کند. این در حالی است که ناتو به شدت از این گروه دفاع کرده و آمریکا نیز آن را سازمانی فوق‌العاده می‌خواند. دولت سوریه هم تاکید دارد که کلاه‌سفیدها به نفع غرب کار می‌کنند و مزدوران اطلاعاتی این گروه را تشکیل می‌دهند.

همچنین خبرنگار المیادین اعلام کرد، دوم اکتبر ۲۰۱۸ مخفیانه وارد درعا شده است و حقایقی درباره سازمان مشکوک به دست آورده است که مدعی است یک سازمان انسانی بوده و به درمان زخمی‌های جنگ سوریه می‌پردازد.

سایت خبری المیادین از ارتباط این سازمان با نیروهای مسلح خبر داد و با اسناد و ادله و تصاویر که از درعا منتشر کرد، نیات سازمان مذکور و ماهیت همکاری‌اش با رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

همچنین فیلم‌های ویدیویی منتشر شده که نمایش‌های ساختگی درباره حملات شیمیایی ادعایی را نشان می‌دهند.

این سایت خبری اعلام کرد، با وجود کانال‌های رسانه‌ای خارجی که فعالیت کلاه‌سفیدها را ناکام گذاشته‌اند، درباره حقیقت کلاه‌سفیدها و اقدامات پیرامون آنها هیچ تحقیق بین‌المللی انجام نشده است و در یکی از مراکز این گروه در البریقه به تجهیزات اسرائیلی دست یافته است که نشان دهنده همکاری میان کلاه‌سفیدها و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد