Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:36:42 GMT

۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در یاسوج اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۳۱۶

۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در یاسوج اجرا شد

شهردار یاسوج از اجرای ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر و خیابانهای شهر یاسوج طی سه ماهه گذشته سالجاری خبر داد .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی، نستهن مقدم گفت: طی سه ماه اخیر ۲۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج آسفالت با کیفیت و استاندارد صورت گرفته است .

وی اظهارکرد: همه آسفالت های انجام شده از مرحله تولید آسفالت، پاکسازی، زیرسازی و رگلاژ معبر، رعایت ضخامت استاندارد و نحوی اجرای آن با نظارت کامل دستگاه‌های نظارتی و آزمایشگاه مکانیک بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج با بیان اینکه آسفالت معابر شهر یاسوج بر اساس اولویت بندی در محلات مختلف و مرکز شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت در معابر مرکز و محلات شهر یاسوج ادامه خواهد داشت .

مقدم تاکید کرد: آسفالت باکیفیت و مناسب حق شهروندان است و شهرداری یاسوج بر همین اساس امسال شعار نهضت آسفالت را عملی کرد و تحقق بخشید .

وی بیان کرد: اجرای پروژه 45 متری، پل چهارم بشار، اصلاح اساسی و اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی، پروژه شهرک جوشکاران، پروژه اتصال پل چهارم بشار به سروک، طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج، پروژه پایش تصویری و پروژه های جدول گذاری، کانال دفع آب های سطحی و پیاده روسازی از دیگر فعالیت های شهرداری یاسوج است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جدول روابط عمومی شهرداری فضای سبز کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازدید و تاکید شهردار یزد، طرح احداث میدان مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آزادسازی قریب الوقوع بلوار حضرت خدیجه(س) در فاز۲ و پیش‌بینی رفع مشکلات ترافیکی آینده در محل تقاطع، این اقدام در کمتر از یک ماه آینده به اتمام می رسد.

مدیر شهرداری منطقه۴ یزد تصریح کرد: این منطقه در زمینه جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت میدان به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع، جدول گذاری ۵۰۰ مترطول و لوله گذاری جوی آب ۱۰۰ متر طول، ۱۸ میلیارد ریال (بدون هزینه آزادسازی املاک در مسیر اجرای طرح مذکور) برای اجرای این پروژه هزینه کرده است.

کشفی ضمن عذرخواهی از همشهریان ساکن در این منطقه به واسطه تاخیر در اجرای پروژه به دلیل بارش نزولات آسمانی و اختلال در رفت و آمد آنها یادآور شد: این پروژه به‌زودی به اتمام می رسد.

کد خبر 6063176

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت