Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از سفر «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان در شهریورماه امسال خبر داد.

«رضا سلم آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در چندین نوبت صحبت حضوری و تلفنی که با «بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌ام، وی قول سفر به خراسان جنوبی در اولین فرصت را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه‌ سفرهای استانی بختیاری، در شهریورماه میزبان وی در خراسان جنوبی خواهیم بود، افزود: پیش بینی می شود این سفر ۲ روزه باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: تلاش می کنیم در این سفر برخی از مشکلاتی که در زمینه ساخت پنج هزار واحد مسکونی محرومان داریم،‌ حل و فصل شود و در سایر حوزه‌ها نیز تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شود.

 

سلم آبادی اظهار امیدواری کرد: تا قبل از سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان،‌ زمینه حضور خبرنگاران و بازدید آنها از مناطق محروم به منظور جریان سازی خبری فراهم می شود.

 

گفتنی است، سید مرتضی بختیاری در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۰ به عنوان دادستان انقلاب شهرستان های بیرجند، قاین و نهبندان در خراسان جنوبی مشغول خدمت بوده است و آشنایی نسبی با ظرفیت‌ها و محرومیت‌های استان دارد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار دعای عرفه خبرگزاری شبستان عرفه گروه های سرود مساجد طرح ملی هوای تازه رئیس کمیته امداد کشور خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، به همت یکی از نیکوکاران این شهرستان برگزار شد.     وی افزود: این ضیافت افطاری با حضور ۵۰۰ نفر از ایتام و خانواده‌های آنها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.     آقای مرمزی با تقدیر از نیکوکاران و خیزان، ادامه داد: و از همه خیران و نیکوکاران دعوت می‌شود همراه و پشتیبان کمیته امداد امام خمینی در زمینه محرومیت زدایی و کمک به بهبود وضعیت معیشت خانواده‌های معزز زیر پوشش این نهاد حمایتی باشند.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است