Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه در شهر تفلیس برگزار شد و در پایان پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد در وزن ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال نقره شد و سامان عبدولی و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی و محمدباقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیدند.

مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد هم روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه انجام شد که در پایان در کشتی فرنگی حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و پیمان بیابانی در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال نقره شدند و  علیرضا سرلک، ابوالفضل حاجی‌پور و رضا افضلی در اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و شیرزاد بهشتی طلا، علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی و پژمان پشتام در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز رسیدند.

کد خبر 451208

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اعضای تیم کشتی آزاد ایران پس از حضور در این مسابقات، ساعت 10:30 امروز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی قرار گرفتند.

البته ملی پوشان به دلیل تعطیلی روز گذشته فرودگاه‌ها مدتی را در دبی توقف داشتند و سپس به ایران بازگشتند.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان سه‌شنبه ۲۸ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان + جدول پخش
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان