Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@20:08:32 GMT

ضرورت تسریع پروژه بازآفرینی مقبرة الشعرا 

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۶۷۰

ضرورت تسریع پروژه بازآفرینی مقبرة الشعرا 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از پروژه بازآفرینی مقبرة الشعرا بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: مقبره الشعرا تبریز یک پروژه فرهنگی تاریخی و هویت تبریز به شمار می‌رود و از این رو تسریع در اجرای عملیات آن یک ضرورت است.

او ادامه داد: مجموعه بزرگ فرهنگی مقبره الشعرا تبریز از نظر تاریخی، فرهنگی و هویتی بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس شهرداری تبریز در تلاش است تا این پروژه را در جهت احیای تاریخ، مکتب و تمدن آذربایجان به نحو احسن انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در جریان این بازدید، ایرج شهین باهر، شهردارتبریز به همراه غلامحسین مسعودی ریحان عضو شورای شهر تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ و دیگر مدیران ارشد شهرداری از روند اجرایی پروژه مقبرة الشعرا بازدید و در جریان آخرین روند پیشرفت آن قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تمدن شورای شهر شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳، توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ اظهار کرد: بودجه شهرداری منطقه شش تبریز در سال جاری مبلغی افزون بر یک هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی، ۷۰ درصد این بودجه به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی ورزشگاه شهرک شهید دکتر بهشتی تبریز افزود: امروز شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه هستیم و هم‌اکنون نیز چمن مصنوعی برای این ورزشگاه خریداری شده است و در مرحله نصب قرار دارد.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به مسیرگشایی مسیرهای ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد فاز نخست این مسیرگشایی به طول سه کیلومتر آسفالت‌ریزی شده است و مابقی این مسیر هفته‌های آینده تکمیل خواهد شد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به اهمیت ویژه شهرداری این منطقه بر بهسازی پیاده‌روها، تاکید کرد: سال گذشته پیاده‌روسازی از سمت خطیب به طرف نصف‌راه انجام شد و امسال نیز نصف‌راه به رسالت، راه‌آهن به خطیب و پیاده‌روهای قراملک مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله مطالعات و طراحی محوطه‌سازی و پیاده‌رو میدان تاریخی راه‌آهن به اتمام رسیده است و امیدوارم مراحل عملیاتی این پروژه از خرداد امسال آغاز شود.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به پروژه‌های زیست‌محیطی این منطقه، تاکید کرد: ۶۰ درصد مراحل بهسازی کانال ایلی سو و کانال رود به اتمام رسیده است و امیدوارم اقدامات عمرانی این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به افزایش خدمات محله‌ای در سطح منطقه، تصریح کرد: خدمات محله‌ای در سطح منطقه به ویژه در آناخاتون و الوار با قدرت در حال انجام است و پروژه‌های مهمی از جمله پارک شهر دوستدار مادر و کودک در آناخاتون، بهسازی پارک فعلی آناخاتون و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی معابر این محلات در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه شش تبریز ۲۶ درصد محدوده کل تبریز را شامل می‌شود، ادامه داد: واحد محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه در طول هفت ماه گذشته، پنج مورد عملیات ضربتی آزادسازی و اعاده به حالت اولیه ساخت و ساز در محلات آناخاتون و اوغلی را داشتند.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: با توجه به این مسئله حدود ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرداری منطقه شش تبریز آزادسازی شد؛ بنا بر این از شهروندان درخواست می‌شود قبل از خرید و فروش ملک در این مناطق از شهرداری منطقه در خصوص راستی آزمایی آن استعلام کنند.

جان‌فشان نوبری با اشاره به نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: بودجه آسفالت شهرداری این منطقه در سال ۱۴۰۱، ۲۰ میلیارد تومان با ۱۲ هزار تن آسفالت و در سال ۱۴۰۲، ۸۰ میلیارد تومان با ۴۶ هزار تن آسفالت بود که امسال نیز ۱۵۰ میلیارد تومان با ۱۰۰ هزار تن آسفالت خواهد بود که امیدواریم شاهد تحول اساسی در منطقه باشیم.

وی ادامه داد: آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای سه راهی فرودگاه تا مایان و راه‌آهن تا نصف راه و خطیب تا راه‌آهن در اولویت کاری این معاونت قرار گرفته است.

کد خبر 745347

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز