Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد امید ابراهیمی راهی تیم دیگری در لیگ ستارگان قطر می شود.

طرفداری- امید ابراهیمی بعد از درخشش در استقلال راهی لیگ ستارگان قطر شد و پیراهن الاهلی را بر تن کرد.

این بازیکن با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرد و در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی هم با این  تیم قطری داشت با این حال مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که بازیکن استرالیایی را جایگزین او کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال خیلی زیاد امید ابراهیمی از الاهلی جدا خواهد شد هر چند که این باشگاه تا الان جدایی رسمی او را اعلام نکرده است.

به نقل از ایسنا، روزنامه العرب در شماره امروز خود نوشت که الوکره مشتری جدی امید ابراهیمی است و این احتمال زیاد است که این بازیکن در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی راهی الوکره شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند

ذبیح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز فوت یک نفر چوپان، یک نفر دامدار و ۱۰۰ رأس دام پشت یک تریلر به مراکز امدادی تیران و کرون گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این تریلر حامل ۱۲۰ رأس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود، اضافه کرد: به دلیل گاز شدید و نبود اکسیژن این گوسفندها دچار خفگی شدند و بیش از ۱۰۰ رأس این حیوانات تلف و تعداد اندک باقی مانده گوسفندان نیز ذبح شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: یک چوپان نیز در بین گوسفند در محل کابین باربری حضور داشت که این فرد نیز به دلیل نبود اکسیژن و گاز شدید دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه راننده تریلر در محدوده شهر عسگران برای بررسی وضعیت جان چوپان و گوسفندان از کابین بازدید کرده بود، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته راننده شاهد صحنه خفگی می‌شود و موضوع را به اورژانس اطلاع می‌دهد اما تلاش‌های تیم پزشکی کارگشا نبوده و فرد جان خود را از دست داده بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه میزان خسارت به دام‌ها یک میلیارد تومان برآورد شده است، ابراز کرد: خسارت چنین بی‌احتیاطی غیرقابل جبران است چرا که چوپان نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

کد خبر 6062949

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • احتمالا شناسایی فرازمینی‌ها در قمر یخی مشتری