Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:51:02 GMT

اجرای طرح پل سنجان اراک با نقشه فعلی اشتباه است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۱۶۷

اجرای طرح پل سنجان اراک با نقشه فعلی اشتباه است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با بیان اینکه اجرای طرح پل سنجان اراک براساس نقشه فعلی اشتباه است گفت: مدیران شهری اراک عزم و اراده‌ای برای راه‌اندازی باشگاه شهرداری اراک ندارند. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی اکبر کریمی شامگاه شنبه در شنست با اصحاب رسانه استان مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره دخالت دولتی‌ها در انتخابات گذشته و اقدامات شائبه برانگیز اخیر دولتی‌ها در استان مرکزی اظهار داشت: حضور حداکثری کاندیداها رقابت انتخاباتی را حقیقی‌تر و جدی‌تر می‌کند، اما نباید دخالت عوامل اجرایی و دولتی در روند انتخابات که متاسفانه در دوره قبل وجود داشت تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در دوره قبل شاهد دخالت و تخلف دولتی‌ها در عرصه انتخابات بودیم که پرونده های قضایی در زمینه این دخالت‌ها نیز تشکیل و رسیدگی شد بنابراین یادآور می‌شوم مردم باید اطمینان داشته باشند که انتخابات توسط برگزار کنندگان در نهایت بی طرفی انجام می شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در پاسخ به سئوال دیگر تسنیم درباره حجم گسترده انتصابات نیروهای غیربومی در استان مرکزی به رغم شعار نمایندگان مردم در مجلس گفت: گاهی با وجود گزینه های داخلی شاهد استفاده از مدیران غیربومی هستیم و متاسفانه به سرمایه‌های انسانی استان تعلق خاطری وجود ندارد.

وی ادامه داد: این درحالی است که مدیران بومی با شناخت نسبت به حوزه کاری خود می توانند بهتر عمل کنند، اما نهایت تلاش خود را برای انتخاب مدیران بومی به کار گرفتیم که در برخی موارد هم موفق نبودیم.

فعالیت کانال‌های بی هویت شبکه مجازی غیرقانونی است

کریمی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تسنیم درباره فعالیت یک کانال تلگرامی و تلاش جریان سیاسی خاص برای انتصاب آن به دفتر این نماینده مجلس باهدف تخریب و هجمه به وی گفت: فعالیت کانال‌های بی هویت شبکه مجازی غیرقانونی، بی اخلاقی وغیرشرعی است چراکه برای امر به معروف نمی توان حیثیت یک فرد را لجن مال کرد.

وی عنوان کرد: انتصاب عوامل کانال کلانتر مرکزی به دفترکاری من با هدف توهین وتخریب انجام می شود چراکه بنده از شاکیان این کانال هستم که شکایتم در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

کریمی اضافه کرد: به هیچ عنوان از تخلف دفاع نمی‌کنم، اگر تخلفی صورت گرفته بایدطبق قانون با آن برخورد شود و تابع قانون هستیم بنابراین دستگاه قضا باید باجدیت و دقت و عدالت به این پرونده رسیدگی کند تا حق کسی تضییع نشود.

12 میلیارد تومان به ساخت تقاطع غیر همسطح محور صالح آباد -ایلام اختصاص یافتایلام| احداث تقاطع غیر همسطح، شهرستان چرداول عملیاتی می‌شودافتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی کرمان به روایت تصویر

اجرای طرح پل سنجان براساس نقشه فعلی اشتباه است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پروژه تقاطع غیرهم سطح سنجان گفت: پل سنجان در واقع پلی است که اجرای آن با طرح موجود یک طرح غلط قلمداد می شود که در ابتدای امر قرار شد تا دسترسی مناسبی در قالب زیرگذر برای سنجان ایجاد شود که در آن زمان پروژه با 5 میلیارد ریال و در طول مدت 4 ماه اجرایی شود.

وی افزود: بعد از مدتی این پروژه تبدیل به پل یک بانده شد و امروز باید 250 میلیارد ریال برای آن هزینه شود که تنها 100 میلیارد ریال برای عرشه آن باید هزینه شود که حتی برای مردم سنجان نیز کارایی لازم را نخواهد داشت.

کریمی افزود: باید تکلیف مردم و این پروژه هرچه سریع‌تر روشن شود که براساس پیگیری‌ها قرار براین بود تا 100 میلیارد ریال توسط وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد که به دلیل کوتاهی شهرداری در تملک این امر هنوز انجام نشده و طبق بازدید انجام شده از پروژه در هفته گذشته تصمیم بر تعیین تکلیف نهایی این پروژه از جانب استاندار مرکزی اتخاذ شد.

مدیران شهری اراک عزم و اراده‌ای برای راه‌اندازی باشگاه شهرداری اراک ندارند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در پاسخ به سئوال دیگری درباره موضوع تیم‌داری شهرداری اراک گفت: شورای شهر و مدیران شهری اراک اراده‌ای در راه اندازی باشگاه شهرداری ندارد و آنچه بیان می‌کنند تنها بهانه است چراکه در حال حاضر تیم های بسیاری با نام شهرداری‌ها در کشور فعالند.

وی افزود: اگر هم مشکل موضوع ایرادات بازرسی است که ایراد سازمان بازرسی با تصمیم شورای تامین برطرف شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به عملکرد نمایندگان در مجلس گفت: به طور قطع، به عنوان نماینده نمی‌توانم به دنبال منافع خود و هم حزبی‌های خود باشم و همزمان با آن، فریاد فسادستیزی هم بدهم.

وی ادامه داد: بااین حال، می‌توان با ارائه گزارش عملکرد، اقدامات انجام نداده را منعکس کرده و در طول مدت حضور در مجلس در کنار طرح موضوع شفافیت همواره در حد توان تلاش برای حرکت در مسیر سالم را داشته‌ام.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، از برنامه شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شورای وحدت دو ماموریت اساسی دارد. نخست کمک به کشورداری بر اساس نظام مسائل است. یعنی موضوعات اساسی کشورداری شناسایی و حوزه‌هایی که مورد اجماع نیست به بحث گذاشته شود تا به نظر واحدی دست یابیم و آن را در اختیار دولت قرار دهیم که این جزو ماموریت اصلی شورای وحدت است.

وی در گفتگو با ایرنا، دومین ماموریت شورای متبوعش را حضور در مناسبت‌ها و رویدادهای مهم سیاسی بیان کرد و افزود: یکی از این مناسبت ها، انتخابات است که شورای وحدت در عمر چهارساله خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری حضور فعال و مسئولانه داشت، البته در انتخابات مجلس در حوزه تهران انتظار ما برآورده نشد.

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه در سطح کشور با تلاش شورای وحدت ۶۰ نماینده اختصاصی و ۳۰ نماینده مشترک با جریان های دیگر راهی بهارستان شدند، اعلام کرد: در مرحله دوم انتخابات هم نامزد داریم که معرفی می‌‍شوند و ممکن است تصمیم بگیریم از فهرست‌های دیگر لیست را تکمیل و به مردم تهران معرفی کنیم. در استان‌ها هم بررسی‌ها انجام و نامزدها مشخص شدند که در زمان خود اعلام می‌کنیم.

متکی همچنین مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را نظارت عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های حکمرانی در کشور نیاز دارند هر چند وقت یکبار خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند که در حکمرانی نوین در دنیا به آن سنجش مقبولیت می‌گویند. تلقی بر این است که مردم نسبت به مجلس یک ارزیابی بسیار مثبتی ندارند و انتقادات و مطالبات برزمین مانده دارند که فکر می‌کنند مجلس به آن رسیدگی نکرده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس ما ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم را مطرح کردیم، افزود: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.

منتخب مجلس داوزدهم از دیگر حوزه هایی که نیاز به تحول دارد را حوزه مدیریت مجلس عنوان کرد و گفت: رئیس مجلس قبل از ورود به دستور صحن علنی باید موضوعات را بررسی کرده باشد و در عین حال باید گروه‌های مشاوره‌ای تشکیل دهد تا موضوعات را بررسی کنند که این مشاوران می‌تواند روسای کمیسیون‌ها، استادان دانشگاه و نخبگان باشند و از طرفی تعامل باید برآمده از نگاه نمایندگان باشد.

متکی در بیان ویژگی‌های رئیس مجلس دوازدهم نیز، اظهار کرد: اشراف به حوزه داخلی و خارجی و دیپلماتیک می‌تواند نقاط قوت یک نامزد ریاست مجلس باشد تا بتواند مدیریت شکلی و محتوایی موفقی را در مجلس داشته باشد. یا می تواند خودش متخصص باشد و یا از مشاوران استفاده کند. اما باید نسبت به مسائل کلان کشور داری اشراف داشته باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899368

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت