Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@10:48:16 GMT

وجود 4 پروژه بزرگ نیمه کاره ورزشی در شهرستان فومن

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۲۸۳

وجود 4 پروژه بزرگ نیمه کاره ورزشی در شهرستان فومن

فرماندار شهرستان فومن از وجود چهار پروژه بزرگ ورزشی نیمه کاره در شهرستان که نیازمند رسیدگی است، خبر داد .

به گزارش ایلنا از فومن، مریم بخشی در جلسه بررسی مسائل و موضوعات مختلف ورزشی شهرستان فومن اظهار داشت: اعتبارات سال گذشته صرف تعمیرات در سالن های انقلاب و حجاب شد و امیدواریم که روند تعمیر زیرساخت ها و سالن های موجود در سال جاری نیز ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم پیش بینی اعتبارات مناسب برای ورزش و جوانان در کمیته برنامه ریزی طی سال های گذشته موجب محدودیت هایی در توسعه فضای ورزشی و تعمیرات شد اما تمام تلاش خود را برای کاهش دغدغه‌های شهرستان انجام خواهیم داد.
  بخشی ادامه داد: با اتمام پروژه رستم آباد که متصدی اجرای آن شرکت توسعه و ساخت است و در صدد تکمیل و بهره برداری آنان تا پایان شهریورماه امسال هستیم؛ پروژه ورزشگاه انقلاب فومن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و از منابع خود برای تکمیل آن بهره می گیریم.   محمود قاسم نژاد فرماندار فومن نیز وضعیت ورزشی و فعالیت قهرمانان و ورزشکاران موفق در فومن را نشان از جایگاه مهم این شهرستان دانست و افزود: وجود روستاها و جمعیت روستایی بالا در شهرستان ، باعث شده که نیاز به توسعه فضای ورزشی در قیاس با شهرستان های دیگری که بخش اعظم جمعیت آنها شهری است، بیشتر احساس شود.   وی با بیان اینکه چهار حوزه پروژه های نیمه تمام، تعمیر زیرساخت های موجود، تهیه تجهیزات و لوازم ورزشی و در نهایت احداث سالن‌های جدید در دستورکار است، از وجود چهار پروژه بزرگ ورزشی نیمه‌کاره در شهرستان خبر داد که نیازمند رسیدگی است.
  حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه ورزشگاه انقلاب با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند توجه ویژه است، گفت: با تکمیل آن فومن دارای زیرساخت ورزشی ارزشمندی خواهد شد و لازم است تمرکز فعالیت ها و اعتبارات به منظور تکمیل این پروژه باشد.   وی تاکید کرد: توجه بیشتر به شهرستان ها و توسعه فضای ورزشی در نقاط مختلف استان، موجبات پیشرفت و موفقیت ورزشکاران بیشتری را فراهم می کند. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انقلاب حجاب مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟