Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:05:47 GMT

فیلم/تیزر دیدنی کتاب آب هرگز نمی‌میرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۳۱۲

فیلم/تیزر دیدنی کتاب آب هرگز نمی‌میرد

‍‍‍‍‍‍

بخشی از تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب: ساعت‌های خوش و باصفائی را با این کتاب گذراندم؛ در میان کتاب‌های خاطرات جنگ، این، یکی از بهترین‌ها است... ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد | ساعت:11:12 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم تیزر رهبر معظم انقلاب اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ اولین تیزر رسمی بازی رایانه ای «سفیر عشق» فیلم/ فریاد مرگ بر آمریکا در عرفات فیلم/ آیا دموکرات‌ها از برجام حمایت می‌کنند؟ فیلم/مسعودی‌مقام: 18 سال است مرخصی نرفته‌ام فیلم/ دوربین مخفی جالب از کمک شهروندان به فرد نابینا صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه شاعران با رهبر انقلاب

دیگر خبرها