Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجرد  از روز سختی که در انتظار والیبال ایران است صحبت می کند.

طرفداری- علی‌اصغر مجرد درمورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل مکزیک در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت:

بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم 3 بر صفر به پیروزی برسیم تا فشار زیادی به تیم وارد نشود. بازی مقابل تیم‌هایی همچون مکزیک برای ما سخت است، چراکه سبک بازی خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

من تا کنون در هیچ رده سنی مقابل مکزیک قرار نگرفته بودم و آشنایی چندانی از مدل بازی آنها نداشتم. قبل از بازی به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم، اما به هر حال شرایط مسابقه کمی متفاوت است. مکزیکی‌ها جایگاه بالایی در رنکینگ فدراسیون جهانی ندارند و در لحظاتی از مسابقات ما واقعاً انتظار نداشتیم که بتوانند اینقدر خوب بازی کنند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درخصوص مصاف با روسیه و احتمال صعود ایران به المپیک 2020، تصریح کرد:

بدون شک روز سختی در انتظار والیبال ایران است. همه باید بجنگیم تا بتوانیم روسیه را در خاک خودش شکست داده و المپیکی شویم. 14 بازیکن برای بازی با روسیه باید یک دست شوند تا به هدف‌مان برسیم.

به نقل از فارس، مجرد گفت:

اصلاً ناامید نیستیم و با انرژی مثبتی که مردم برای ما ارسال خواهند کرد به مصاف روسیه می‌رویم. هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، اما همه می‌دانیم که روز سخت و مهمی در انتظار والیبال ایران است، چراکه روسیه میزبان بوده و با تمام ستاره‌هایش پا به این مسابقات گذاشته است. امیدوارم روز خوب‌مان باشد و بتوانیم اتفاق قشنگی را رقم بزنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه‌ که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام‌ کرمی‌ به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود. و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش نیز به‌زودی‌ معرفی خواهند شد.


آخرین نمایشی که به نویسندگی‌ و کارگردانی شهرام‌ کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده‌ است به شش سال پیش و اجرای نمایش « چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به صحنه برده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898230

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!