Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:56:09 GMT

خبر خوب برای سرخپوشان؛ آمادگی کاپیتان ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۹۷۲

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان تیم پرسپولیس در وضعیت خوبی به سر می برند.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان پرسپولیسی ها در حالی سپری شد که کاپیتان های این تیم با مصدومیت دست و پنجه نرم کردند. حسین ماهینی در بازی دوستانه با نیروی زمینی از ناحیه زانو آسیب دید و سیدجلال هم در تمرینات دچار مصدومیت شد.

 

آسیب دیدگی دو کاپیتان باتجربه پرسپولیس شایعات ریز و درشتی را در فضای مجازی به وجود آورد اما حالا هر دو بازیکن با آمادگی قابل توجه در تمرینات حضور پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال که در دو بازی اخیر سرخپوشان در دو روز متوالی به میدان رفت و حسین ماهینی هم از روز گذشته در تمرین با توپ شرکت کرده است.

 

با آمادگی این دو بازیکن کالدرون شرایط بهتری را از نظر نیروی انسانی تجربه خواهد کرد. پرسپولیس در دفاع میانی، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد و در پست دفاع راست نیز عناصری نظیر مهدی شیری و سیامک نعمتی در تیم پرسپولیس هستند.

 

در نهایت باید دید آیا این دو بازیکن در ترکیب اصلی نیز حضور خواهند داشت یا خیر؟

 

پرسپولیس تهران احمد نورالهی سید جلال حسینی حسین ماهینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی سید جلال حسینی حسین ماهینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران هفته گذشته در شرایطی با پنج گل ترکمنستان را در تهران شکست داد که حسین کنعانی در آن مسابقه دبل کرد تا روند خوب روزهای اخیرش را ادامه بدهد.

کنعانی پیش‌ از دبل برای تیم ملی طی دو هفته سه گل برای پرسپولیس زده بود تا این روزها در آماده‌ترین فرم خود قرار داشته باشد. گلزنی‌های او کنار عملکرد خوب دفاعی‌اش رخ داده است.

کنعانی با ۶ گل زده با پیراهن تیم ملی در رده سومین مدافع برتر تاریخ ایران قرار دارد. هادی عقیلی با ۹ گل اول است و در رده دوم سیدجلال حسینی با ۸ گل قرار دارد. کنعانی با توجه به بازنشستگی عقیلی و حسینی فرصت دارد با ادامه گلزنی‌هایش گلزن‌ترین مدافع آخر تیم ملی بشود‌.

دیگر خبرها

  • استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال + عکس
  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند