Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سرهنگ فخرالدین اصغری اظهار کرد: تصادف دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و روآ ۱ نفر کشته  و ۴ نفر مصدوم برجای گذاشت.

وی گفت: این حادثه که در نزدیکی روستای ساری قشلاق از توابع شهرستان اصلاندوز و در ۴۷ کیلومتری شهرستان پارس آباد اتفاق افتاد، سرنشین خودروی پژو روآ فوت کرد و  مصدومان حادثه بعد از اقدامات درمانی با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه سربند شهرستان پارس آباد علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی پژو روآ اعلام کرد و  بیان داشت:  رعایت مقررات رانندگی، سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل و صحبت نکردن با سرنشینان و تلفن همراه باید توسط رانندگان رعایت شود.

گفتنی است؛ تصادف دیگری عصر روز گذشته بین دو دستگاه سواری تندر و کامیونت ایسوزو در ۹۰کیلومتری شهرستان پارس آباد رخ داد که متاسفانه این تصادف یک کشته و ۲مجروح داشت.

براساس اظهارات رئیس پلیس‌راه سربند شهرستان پارس آباد این تصادف نیز در حدفاصل روستای قره آغاج و قره خان بیگلو رخ داد و علت تصادف انحراف به چپ سواری خودرو تندو ال۹۰ بوده است.

افزایش تصادفات محورهای مواصلاتی شمال استان می‌طلبد که مسؤولان توجه بیشتری به وضعیت این مسیر داشته باشند تا دیگر شاهد حوادث دلخراش در این محور مواصلاتی نباشیم.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اتوبوس پژو خودرو رئیس پلیس راه محورهای مواصلاتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228435 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم