Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:54:01 GMT

سگ های ولگرد پایتخت در حسن آباد رها می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۹۰۶۱

سگ های ولگرد پایتخت در حسن آباد رها می شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زندی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سگ ها بعد از زنده گیری در شهر تهران توسط پیمانکاران شهرداری به مرکز نگهداری در مجتمع پردازش آرادکوه کهریزک منتقل می شوند و در یک بازه زمانی ۲ هفته ای عقیم و سپس توسط پیمانکاران در محدوده حسن آباد رها سازی می شوند.

وی ادامه داد: سگ های بلاصاحب در این منطقه مشکلات زیست محیطی بسیاری را برای ساکنان ایجاد کرده، چرا که بعضی از این سگ ها ناقل بیماری هاری و پوستی اند و مردم این منطقه همواره در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن تاجیک هزینه عقیم سازی هر سگ را ۱۵۵ هزار تومان بیان کرد و افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون یکهزار و ۳۰۰ قلاده سگ از سطح تهران جمع آوری و نیمه های شب در فشافویه رها شده است و هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل کرده است.

وی در ادامه به معضلات مجتمع پردازش آرادکوه در منطقه اشاره کرد و گفت: مجتمع پردازش آرادکوه با پردازش روزانه هفت تا هشت هزار تن زباله کلانشهر تهران در محدوده کهریزک واقع شده که روزانه حجم زیادی از کامیون های حمل زباله و پسماند در این منطقه تردد می کنند.

تاجیک ادامه داد: روزانه حدود چهار و نیم تن نخاله و پسماند ساختمانی از سایر نقاط تهران به مجتمع آرادکوه منتقل می شود که متاسفانه تعدادی از این کامیون ها با سهل انگاری نخاله های ساختمانی را در جاده های حسن آباد به صورت غیرقانونی تخلیه می کنند.

وی حسن آباد را حیاط خلوت مشکلات تهران دانست و یادآور شد: بسیاری از این مشکلات وارداتی است و  معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پایتخت زباله زیست محیطی شهر تهران شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران

تین نیوز

 در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، در سال جاری ۳۷ پرونده با موضوع موافقت اصولی مجتمع های خدماتی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، ۲۷ پرونده در خواست موافقت اصولی، ۶ پرونده به جهت درخواست تمدید از پیش صادر شده و چهار پرونده درخواست صدور پروانه بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

خضری افزود: تمرکز این جلسه بر درخواست های موافقت اصولی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بود که اعضا با در نظر گرفتن اولویت ها بالاخص مباحث ایمنی و در جهت بهبود و ارتقای خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تسهیل در امور مربوط به حمل و نقل جاده ای استان تهران به بررسی موارد مطروحه پرداختند.

گفتنی است در این جلسه که به ریاست مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و در دفتر وی تشکیل شد، معاون توسعه منابع و مدیریت، روسای ادارات حقوقی، بازرگانی، حریم راه و کارشناسان مربوطه حاضر بودند.

مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مراکزی هستند که در مسیر جاده ها و بزرگراه ها قرار دارند و به منظور ارائه خدمات مختلف به رانندگان و مسافران طراحی شده اند.

این مجتمع ها شامل امکاناتی نظیر رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها، سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین و گاهی اوقات هتل یا محل استراحت می شوند.

هدف از ایجاد این مراکز، فراهم آوردن فضایی امن و راحت برای استراحت و تجدید قوا، تأمین نیازهای اولیه و افزایش ایمنی سفر با کاهش خستگی رانندگان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی