Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در این مراسم از 28 خبرنگار پیشکسوت استان مازندران قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار دیشب در مجتمع نفت محمود آباد با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ، 28 خبرنگار پیشکسوت مازندران قدردانی شدند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به نقش برجسته مطبوعات و رسانه ها در توسعه جوامع گفت : مطبوعات و رسانه چشمان ناظر و تیزبین و خبرنگاران هم نمایندگان افکار عمومی بر عملکرد مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری به پیشرفت سریع فناوری های اطلاعاتی در سال های اخیر اشاره کرد و افزود : روزگار امروز دیجیتالی است و خبرنگاران باید بیشترین استفاده را از این فناوری ها ببرند تا خبر به موقع و با سرعت منتشر شود و البته محتوا و صحت ،  نباید فدای سرعت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم بیمه خبرنگاران را فصل مشترک دغدغه رسانه ها برشمرد و گفت : دو روش بیمه هنرمندان و یا بیمه مشاغل در سامانه جامع رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این قشر پرتلاش در نظر گرفته شد.
زارع از آغاز ساخت خانه مطبوعات مازندران چند روز آینده در خیابان قارن ساری خبر داد و گفت: زمین 150 متری این سازه مشخص شد.
شریعت فرماندار محمودآباد هم در این مراسم انباشت زباله را مهم ترین معضل این شهرستان دانست و گفت : با توجه به اهمیت کشاورزی و گردشگری در سواحل مازندران، مشکل زباله و پسماند باید با پیگیری مسئولان رفع شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: این تدابیر با هدف هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح و اطلاع عموم شهروندان برای تردد نکردن در مسیرهای ممنوع اعمال می‌شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیر خیابان‌های فرایبورگ و فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های «آزادی- فرایبورگ»، «شیخ صدوق- سعادت آباد»، «فرایبورگ-سعادت آباد»، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای رفاه حال خود و سایر افراد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896031

دیگر خبرها

  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • اعتبارات آبرسانی در مازندران ۲۳ درصد افزایش یافت