Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان، اظهار کرد: اقدامات نظارت بهداشتی و ذبح شرعی توسط اکیپهای ثابت و سیار دامپزشکی در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت تعداد 65 اکیپ ثابت و 62 اکیپ سیار دامپزشکی مازندران در عید قربان، افزود: به منظور نظارت بر عرضه دام زنده برای قربانی و همچنین نظارت بهداشتی و شرعی بر لاشه دام‌های قربانی شده در روز عید قربان، 68 دامپزشک 84 بازرس گوشت و 28 روحانی ناظر شرعی در این اکیپ‌ها در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوانی از شهروندان خواست تا با مراجعه به میادین عرضه دام برای خرید دام زنده به اکیپ‌های مستقر در این میادین هم مراجعه کنند تا سلامت دام خریداری شده تائید شود.
روی افزود: در روز عید قربان کلیه کشتارگاه‌های دام و ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها با استقرار دامپزشک و روحانی ناظر شرعی آماده ارائه خدمات رایگان به مردم می باشند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ذبح شرعی دامپزشکی استان مازندران عید قربان کشتارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جباری افزود:­ تا کنون ۲۱ قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   به گفته او، ­حدود ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند.   جباری گفت: هم اکنون پوشش بیمه ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.   به گفته رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت ­علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.   جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد. ­ وی افزود: به روایت آمار، کودکان ناشی از سزارین نسبت به کودکان ناشی از زایممان طبیعی خطر ابتلا به آسم و بیماری تنفسی شان بیشتر است.   وی گفت: تجهیز خوابگاه‌های متاهل دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی، کاهش نوبت شب کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت صورت گرفته است.   جباری به اجرای منشور کرامت مادری در این راستا اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزند آوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا دوسال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند. ­

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج