Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:36:27 GMT

تیمی کاملا بومی تشکیل داده‌ایم شرایط مطلوبی داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۰۲۶۷

تیمی کاملا بومی تشکیل داده‌ایم شرایط مطلوبی داریم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: باتوجه به شرایط سختی که در لیگ دسته دوم فوتبال وجود دارد، امسال هم تلاشمان را برای صعود به لیگ دسته اول می‌کنیم.

افشین حسنی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، به مذاکراتی که طی چندماه گذشته برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی داشته اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم امتیاز یک تیم دسته اولی را به کرمانشاه بیاوریم و در این رابطه با تیم هایی همچون شهرداری تبریز، گل ریحان البرز، اروند خرمشهر و خونه به خونه بابل مذاکراتی داشتیم و دربرخی از موارد مذاکرات تقریبا قطعی و نهایی شده بود، اما استان ها اجازه خروج امتیاز تیم هایشان به شهری دیگر را نمی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از اینکه نتوانستیم امتیاز یک تیم دسته اولی را خریداری کنیم، تصمیم برآن شد با استفاده از بازیکنان شاخص بومی تیمی قدرتمند تشکیل دهیم تا در مسابقات لیگ دسته دوم حضوری قوی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه حدود یک و ماه نیم تا زمان برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده، گفت: تیم بعثت از یک هفته پیش تمرینات منسجم خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در فصل جدید لیگ دسته اول، پوریا درکه سرمربیگری تیم بعثت را برعهده خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه شش نفر از بازیکنان غیرکرمانشاهی ما طی ماه‌های گذشته از تیم جدا شده‌اند، چندین بازیکن بومی کرمانشاه را که در تیم‌های خارج از استان حضور داشتند، جذب کردیم تا تیمی کاملا بومی تشکیل دهیم.

حسنی با بیان اینکه تیم بعثت در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد، عنوان کرد: البته شرایط لیگ دسته دوم سخت است و فرسایشی بودن مسابقات لیگ و شرایط اقتصادی تیم‌ها به مرور روی کیفیت بازی‌هایشان تاثیر می‌گذارد.

وی همچنین درخصوص زمین محل بازی‌های خانگی تیمش گفت: باتوجه به اینکه سازمان لیگ استانداردهای ورزشگاه انقلاب را قبول ندارد، بنابراین بازیهای خانگی را در ورزشگاه کارگران و یا 15 خرداد برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: براساس توافقی هم که با صداوسیمای مرکز استان داشته‌ایم، امسال بازیهای خانگی تیم بعثت از شبکه زاگرس پخش زنده خواهد داشت.

وی در ادامه به سرمایه گذاری‌های باشگاه بعثت روی رده‌های پایه فوتبال اشاره کرد و گفت: درحاضر تیم فوتبال امید بعثت در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد و تیم های خوبی نیز در رده های جوانان و نوجوانان تشکیل داده ایم تا در آینده شاهد رشد و ترقی فوتبال استان باشیم.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال در دو گروه 14 تیمی از 24 شهریور شروع خواهد شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جوانان و نوجوانان زمین سازمان لیگ سرمایه گذاری شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد ۲ نیروگاه بعثت به مدار تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آرش مهدی‌زاده رئیس اداره شیفت بهره برداری نیروگاه بعثت گفت: این واحد نیروگاهی مهرماه ۱۴۰۲ به منظور انجام تعمیرات اساسی و برای کسب آمادگی تولید برق پایدار از مدار خارج شد و پس از تلاش بی‌وقفه متخصصان داخلی و انجام فعالیت‌های تعمیرات نیروگاهی ایران به چرخه تولید بازگشت.    سیدمجتبی میر عابدینی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بعثت با اشاره به اهمیت این نیروگاه در تأمین برق پایدار بیان کرد: این نیروگاه با برخورداری از سه واحد بخار ۸۲ مگاواتی و بیش از نیم قرن تولید برق پایدار، همچنان نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

گزارش از اکرم مظفری خبرگزاری صداوسیما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • روبرتو باجو: کنان ییلدیز را خیلی دوست دارم؛ فوتبال در سال‌های اخیر کاملا متفاوت شده
  • بازگشت واحد ۲ نیروگاه بعثت به مدار تولید
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس
  • روزهای رویایی رایان رینولدز؛ باشگاه بازیگر هالیوودی به دسته سوم انگلیس صعود کرد