Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@10:18:03 GMT

حضور یک مار سمی در ساحل بندر انزلی مشاهده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۰۴۴۱

حضور یک مار سمی در ساحل بندر انزلی مشاهده شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: تصویر مشاهده مار سمی در ساحل بندر انزلی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

به گزارش صدای ایران از مهر، قربانعلی محمد پور گفت: در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک مار از یک ساحل وارد دریا می‌شود.

وی افزود: پس از انتشار این تصویر یک فایل صوتی هم در فضای مجازی منتشر شد که یک خانم مدعی بود این مار یک مار جعفری است و در جابجایی سنگ از رودبار به انزلی به این منطقه منتقل شده و تاکنون دو نفر را در دهکده ساحلی نیش زده و راهی بیمارستان کرده است؛ این موضوع موجی از نگرانی را در بین مردم استان و مسافران ایجاد کرد و باعث ایجاد شایعات متعدد و بعضا خنده آور نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد پور تصریح کرد: با دیدن این فیلم ابتدا چند سوال پیش می‌آید. اول اینکه این فیلم صرفا دریا و ساحلی را نشان می‌دهد که موقعیت جغرافیایی آن مشخص نیست؛ و سوال دوم و مهم‌تر اینکه آیا مار درون تصویر واقعا مار جعفری و سمی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: در بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان مشخص شد که این مار یک مار آبی چلیپر و از مارهای غیر سمی بومی استان گیلان است؛ و قبل از این نیز بارها در دریا و ساحل مشاهده شده و اصولا سمی نیست تا نیشش خطرناک باشد و از لحاظ ظاهری با مار جعفری بسیار متفاوت است. به مردم عزیز استان گیلان و به ویژه ساحل نشینان گیلان اطمینان می‌دهیم که فیلم و صوت پخش شده و ادعای مطرح شده مبنی بر سمی و خطرناک بودن مار درون تصویر، صرفا یک شایعه بوده که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ساحل بندر انزلی ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت فرامرز اصلانی در کنسرت رضا صادقی در انزلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 رضا صادقی در کنسرتش در منطقه آزاد انزلی گرامیداشت برای «فرامرز اصلانی» در نظر گرفت. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۳ گردشگر نوروزی از غرق شدن در آب‌های کنگان نجات یافتند
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم در ماندگاری اقامت در گیلان
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • گرامیداشت فرامرز اصلانی در کنسرت رضا صادقی در انزلی