Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:40:57 GMT

رتبه 769 کنکور سراسری در تصادف مرگبار کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۰۲۳

رتبه 769 کنکور سراسری در تصادف مرگبار کشته شد

داوطلب رتبه 769 رشته علوم انسانی کنکور سراسری امسال، در سانحه مرگبار تصادف کشته شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " ساناز محمدیان " متولد 1377 و داوطلب رتبه 769 رشته علوم انسانی در کنکور سراسری امسال، روز گذشته در محور بابامیدان – یاسوج در سانحه مرگبار تصادف کشته شد.

وی که به تازگی متاهل شده بود عصر امروز در آرامستان شرف آباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحومه " محمدیان " از ایل بزرگ جلیل است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کهگیلویه و بویراحمد تصادف کنکور کشته رتبه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت ماه 1403 با حضور یک هزار و 468 داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد بجنورد بیان کرد: دانشگاه آزاد بجنورد در روز 5 شنبه میزبان هشتصد و 61 داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد پانصد و پنج نفر از داوطلبان خانم و مابقی داوطلب آقا هستند.

وی افزود: در روز جمعه نیز ششصد و هفت نفر از داوطلبان خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حامد خراسانی تصریح کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای 5 شنبه و جمعه راس ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد که که درهای حوزه های امتحانی راس 7:30 بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند زیرا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون گفت: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه های الکترونیکی(تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب، یادداشت و .... خودداری کنند.

خبرنگار: لادن لنگری

کد خبر: 1228151 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی