Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:24:30 GMT

بازیگر به وقت شام استندآپ کمدین شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۱۰۷

بازیگر به وقت شام استندآپ کمدین شد

اولین استندآپ کمدی شبکه الکوثر، با اجرای بازیگر سوری «به وقت شام» در تلویزیون ایران به روی آنتن می‌رود.

در برنامه جدید «عید تا عید» با نام عربی «دبابیس العیدیة» که نخستین تجربه تولید استندآپ کمدی در شبکه الکوثر است، اجرای سامر خلیلی بازیگر سوری فیلم سینمایی «به وقت شام» به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با حضور سه کمدین عرب زبان، توسط گروه اجتماعی شبکه الکوثر تدارک دیده شده و در شب‌های فاصله عید قربان تا عید غدیر خم به سمع و نظر مخاطبان عرب زبان الکوثر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین‌بار است که برنامه‌ای با قالب استندآپ کمدی در شبکه الکوثر تولید و پخش می‌شود و با زبان طنز به معضلات مهم اجتماعی می‌پردازد. خوانندگی و دف نوازی از دیگر آیتم‌های این برنامه شاد و طنز است.

علاوه بر سامر خلیلی،حسام عفاره و احمد جنید از دیگر مجریان استندآپ کمدی در این برنامه هستند.

برنامه تلویزیونی «عید تا عید» با اجرای سه مجری – بازیگر سوری، فلسطینی و یمنی، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت مکه (۱۲ شب به وقت تهران) به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه الکوثر پخش خواهد شد.

پخش این برنامه به مدت ۸ شب از روز سه شنبه ۲۲ مرداد تا عید سعید غدیر ادامه خواهد یافت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌