Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ‌در جهاد کشاورزی تلاش کرده‌ایم ‌تا دشت قزوین را احیا‌ کنیم، گفت: در این مسیر ‌حمایت دستگاه‌ها و مدیران استان قزوین را نیز داریم. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فاطمه خمسه مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه مدیر روابط عمومی و جمعی از همکاران این اداره کل به مناسبت تبریک روز خبرنگار در دفتر تسنیم استان قزوین حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمسه در این دیدار گفت: طی سال رسانه‌های استان قزوین در بخش کشاورزی همراهی خوبی با جهاد کشاورزی استان قزوین داشته‌اند از این رو رسانه‌ها می‌توانند ابزار هدفمند ما باشند.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین موفقیت‌های خوبی کسب کرد و ‌خبرگزاری تسنیم و رسانه‌های استان ‌نیز در این خصوص همراهی خوبی با مجموعه جهاد داشته‌اند.

میانگین فرونشست دشت قزوین 24 سانتی متر است‌1.5 میلیارد مترمکعب آب در دشت قزوین مصرف می‌شودقزوین|بیابان‌زدایی دشت قزوین 10 سال کار جهادی می‌خواهد

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که در کشور حاکم است ‌شرایط تلاش کرده‌ایم تا بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

خمسه عنوان کرد: ‌در جهاد کشاورزی تلاش کرده‌ایم ‌تا دشت قزوین را احیا‌ کنیم و چون به این نیت آمده‌ایم و خوشبختانه امروز موفقیت‌های خوبی در این عرصه کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان  کرد:‌ ارتباطات خوبی با همه دستگاه‌ها در استان قزوین با هدف احیاء بخش کشاورزی ایجاد شده ‌و خوشبختانه امروز حمایت دستگاه‌ها و مدیران استان قزوین را نیز داریم.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون

جام جم آنلاین - خوزستان، عالی پور مدیر درآمد شهرداری اهواز،رسول جامعی شهردار منطقه۲ و فرامرز نجف پور شهردار منطقه ۷ اهواز در دیداری صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ،از نگاه مسئولانه شهروئی و حمایت‌های همه جانبه ایشان از اجرای پروژه های عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت اظهار داشت:شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نسبت به مشارکت و پشتیبانی از پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهری اقدام نموده که همکاری در ساماندهی محل دفن پسماندهای برومی ، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت بخشی از این موارد می‌باشند.

حسن شهروئی با تاکید بر لزوم تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها در زیبا سازی شهر افزود : احداث دیوار بتنی در بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای صیانت از اراضی و تاسیسات صنعت نفت و کمک به زیباسازی منظر شهری، کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب با همکاری مناطق نفتخیز جنوب،پرداخت حق السهم عوارض شهرداری‌ها از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز کارون می‌باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگ ترین شرکت بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب است که در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جوامع پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون