Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:44:57 GMT

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۱۸۰

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد خبر داد.

جمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون ورودی مدارس سمپاد می‌توانند به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: 655 دانش‌آموز در سه رشته علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی  در مدارس سمپادی پذیرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح استان 16 مدرسه سمپادی دوره دوم استعدادهای درخشان وجود دارد.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: از مجموع 655 دانش‌آموز پذیرفته شده در پایه دهم مدارس سمپاد، 331 دانش‌آموز دختر و 324 دانش‌آموز پسر هستند.

حیدری بیان کرد: 16 مدرسه سمپادی در سطح استان در نواحی یک، سه و چهار اهواز و شهرستان‌های آبادان، بهبهان، دزفول، اندیمشک، ایذه و شوشتر فعالیت می‌کنند.

وی گفت: متقاضیان پذیرفته شده با شرط قبولی، برای ثبت‌نام باید با در دست داشتن برگه پرینت پذیرش، کارنامه پایه نهم و هشتم و مدارک هویتی، به مدارس محل پذیرش مراجعه کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش دانش آموز فیزیک مدرسه مدارس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود