Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره فعالیت برخی از شرکت‌های جعلی تحت عنوان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه سلامت گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده هفته گذشته چند حکم برای شرکت‌های متخلفی که اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی از سوی بیمه سلامت ایرانیان می‌کردند، صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از این شرکت‌ها با تماس با بیمه‌شدگان اعلام می‌کردند که بیمه سلامت خدمات بیمه تکمیلی رایگان یا کارت هوشمند صادر می‌کند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: چندین شکایت از طریق سامانه 1666 دریافت کردیم که پس از پیگیری موضوع از طریق مراجع نظارتی هفته گذشته برای چند شرکت متخلف حکم صادر شد.

وی در پایان تأکید کرد: توصیه می‌شود هموطنان توجهی به اینگونه تماس‌ها نداشته باشند و هرگونه پیامک با عنوان بیمه سلامت جعلی بوده و این شرکت‌ها به دنبال سودجویی و کلاهبرداری هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران سلامت پیامک بیمه کلاهبرداری بیمه سلامت طاهر موهبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد