Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قایقرانی آبهای آرام جهانی به میزبانی مجارستان ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار می شود و تیم های ملی ایران نیز در آن شرکت می کنند.

برهمین اساس ترکیب نهایی تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران برای حضور در این رقابت ها مشخص شد. مهسا مجللی مربی تیم ملی بانوان هدیه کاظمی و آرزو حکیمی را برای کایاک دو نفره ۵۰۰ متر و الناز شفیعیان را برای کایاک تک نفره ۲۰۰ و ۵۰۰ متر انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های قهرمانی جهان برای کسب سهمیه المپیک توکیو برگزار می شود.

مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره رقابت های جهانی مجارستان اظهار کرد: در این مدت تمرین های خوبی برای رقابت های جهانی داشتیم و ورزشکاران زمان های خوبی ثبت کرده اند. ما سعی می کنیم بهترین عملکردمان را در رقابت های جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به این مسابقات که برای کسب سهمیه المپیک است، ادامه داد: رقابت های جهانی سطح بسیار بالایی دارد و بهترین ورزشکاران جهان برای رسیدن به المپیک در آن تلاش می کنند. کار ما بسیار دشوار است اما تمرین های خوبی انجام داده ایم و به دنبال بهترین عملکرد هستیم.

مجللی همچنین گفت: کشورهای آسیایی نیز شرایط خوبی دارند. همه به دنبال بهترین نتیجه هستند و با تمام توان در مسابقات جهانی شرکت می کنند. ما هم زمان های خوبی ثبت کرده ایم و با تمام توان راهی مجارستان می شویم.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک در آسیا نیز بیان کرد: در مسابقات قاره ای آسیا سهمیه در قایق های تک ‌نفره توزیع می‌ شود. دارنده مدال طلا در این مسابقات به سهمیه المپیک می رسد.

مجللی در پایان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان هم تمرینات را ادامه می دهیم تا بتوانیم شرایط خوب ورزشکاران را حفظ کنیم. نگاه ما به رقابت های کسب سهمیه المپیک در سال آینده است که شانس خوبی هم در آن داریم اما باید خیلی تلاش کنیم.

کد خبر 4690207 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی اردوی تیم ملی قایقرانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تکواندو آندره استراماچونی گابریل کالدرون کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان