Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، گفت: همایش بزرگداشت مقام امامزادگان ابناء موسی‌بن جعفر(ع) شهر جوپار همزمان با عید سعید قربان با دعوت عمومی و حضور مردم و مسئولان در جوپار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه موقوفات ناحیه دو شهرستان کرمان پنج موقوفه با نیت توزیع گوشت قربانی وجود دارد افزود: امسال از محل عواید این موقوفات یک نفر شتر و یک راس گاو جهت مراسم اطعام این همایش ذبح می‌شود و پیش‌بینی می‌شود برای بیش از ۴ هزار نفرغذای گرم پخت و توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: همایش بزرگداشت امامزادگان ابناء موسی‌بن جعفر(ع) فردا، ۲۱ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان و مداحی محمدمهدی کریمی از مداحان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی فاطمی اوقاف قربان اطعام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین