Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:26:38 GMT

مشکلات روستاهای لنگرود اولویت بندی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۶۴۹

مشکلات روستاهای لنگرود اولویت بندی شود

شفقی از بخشداران خواست تا با برگزاری شورای اداری بخش‌ها، شاخص‌های برخورداری مشخص و مشکلات نیز اولویت‌بندی شود تا جلسات بر مبنای اولویت بندی مشکلات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، تعدادی از روسای ادارات شهرستان،  بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش کومله، اطاقور و فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از کارکنان ستادی نیروی انتظامی امروز (یک‌شنبه، ۲۰ مرداد) با فرماندار جدید لنگرود دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیروس شفقی» در این جلسه ضمن قدردانی از روسای ادارات شهرستان و با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه برای مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم باشد، گفت: شهرستان لنگرود از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار  است که باید با هم‌افزایی گام‌های مثبتی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه شورای اداری بخش‌ها باید فعال‌تر از گذشته برگزار شود، تصریح کرد: با برگزاری شورای اداری بخش‌ها، شاخص‌های برخورداری مشخص و مشکلات نیز اولویت‌بندی خواهد شد.

شفقی ادامه داد: جلسات آتی نیز بر مبنای اولویت بندی مشکلات برگزار می‌شود.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه سیمای کلی از بخش‌ها ارائه تا شاخص‌های برخورداری مشخص شود، افزود: ارائه آمار و مستندات موجب می‌شود که توزیع متوازن اعتبارات در مناطق کم برخوردار بیشتر تا هم‌افزایی خوبی در راستای کاهش مشکلات انجام شود.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه طرح ملی هوای تازه خبرنگار خبرگزاری شبستان دعای عرفه مسجد خبرنگاران اوقات فراغت اولویت بندی مشکلات روستاهای لنگرود فرماندار لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با تاکید بر اهمیت تسهیل تردد شهروندان از راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر خبر داد و گفت: معابر دارای اولویت طبق بررسی صورت گرفته و مطالبات مردمی شناسایی و طرح اجرا شد.

صالح‌گلزار زیرک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر کمالشهر، اظهار کرد: مناطق دارای اولویت شناسایی و برای تسهیل تردد شهروندان ۲۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: اولویت فعالیت ما بهسازی معابر خاکی دارای عرض استاندارد است و تردد ماشین‌آلات عمرانی برای آسفالت‌ریزی ممکن است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر خاطرنشان کرد: قراردادهای مربوط به آسفالت دستی منعقد شده است که با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط کارگران توزیع می‌شود، این امر با هدف لکه‌گیری در دستور کار قرار دارد.

گلزار اضافه کرد: در پی توجه به مطالبات مردمی جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط برنده مناقصه مربوطه در حال انجام است.

وی از صرف هزینه ۱۸ میلیاردی برای انجام فعالیت پیاده‌روسازی و همسطح‌سازی شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی موجود در کمالشهر به سرعت در حال تکمیل بوده و برای تحقق این مهم نیز اعتبار ۱۲۰ میلیاردی هزینه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری کمالشهر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این محدوده جغرافیایی، اضافه کرد: اجرای پروژه فوق اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد نیاز دارد که با توجه به اینکه مراکزی همچون بهشت سکینه و شهرک صنعتی بهارستان در این امر دخیل هستند تلاش داریم طی تعاملات صورت گرفته بخشی از اعتبار لازم را جذب کنیم.

کد خبر 747491

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله