Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی هفته گذشته پنج فقره تصادف منجر به فوت در جاده های استان به وقوع پیوست که در این حوادث هفت نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به ۲۷ فقره تصادف جرحی طی این مدت، بیان کرد: در این حوادث نیز ۴۰ نفر مجروح و راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اضافه کرد: در مجموع طی این بازه زمانی ۵۶ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که از این تعداد ۲۴ مورد تصادف خسارتی بود و خسارت جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد پلیس با ۱۰۷۶ تخلف حادثه ساز

رضایی، عامل ۴۳ درصد تصادفات هفته گذشته را عدم توجه به جلو راننده اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۷ درصد این حوادث نیز بر اثر عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به وقوع پیوسته است.

وی از وقوع ۶۲ درصد این تصادفات در جاده های اصلی خبر داد و افزود: از این میزان ۲۸ درصد نیز در جاده های روستایی و ۱۰ درصد نیز در جاده های فرعی اتفاق افتاده است.

به گفته رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ۵۲ درصد تصادفات هفته گذشته واژگونی و خروجی از جاده بوده است و ۳۱ درصد تصادفات در روز پنج شنبه رخ داده است.

رضایی همچنین به ثبت ۱۴ هزار و ۴۶۴ تخلف رانندگی در جاده های استان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۷۶ مورد تخلف حادثه ساز بود که رانندگان متخلف اعمال قانون شده اند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ۳۱ خودرو و ۳۱ موتورسیکلت توقیف شده است.

کد خبر 4690187

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه خراسان جنوبی علیرضا رضایی سانحه تصادف روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت