Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@10:00:24 GMT

قضاوت حیدری در بازی‌های انتخابی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۶۸۴

قضاوت حیدری در بازی‌های انتخابی جام جهانی

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر انتخاب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار دو تیم چین تایپه و اردن از گروه B مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز پنجشنبه 14 شهریور ماه ساعت 19 به وقت محلی در چین تایپه در حالی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فیفا پیام حیدری به عنوان داور چهارم در دیدار حضور خواهد داشت.

وسه آراکی از ژاپن این بازی را سوت می‌زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی پیام حیدری انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • دومین شکست بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
  • داور کردستانی عازم کشور قطر می‌شود