Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این بازدید ضمن خیر مقدم به سرکارخانم دکتر کاردان مسئول جدید مرکز بهداشت روستا و خداقوت به پرسنل مرکز بهداشت روستا، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در نشست صمیمی با کادر پزشکی این مرکز گفت : سرمایه اصلی هر سازمان منابع انسانی آن است؛ که موجب ارتقاء سطح سلامت در جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار قمصر تصریح کرد: عواملی که باعث ارتقاء شاخص های بهداشتی در مناطق می شود به روز رسانی نحوه خدمات دهی است؛ که باید  به آن توجه داشته باشید.

حاج یار مراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر با اشاره به لزوم ارتقاء سطح سواد سلامت مردم در جامعه عنوان کرد: با بالا بردن سواد سلامت در بین مردم جامعه خواسته های آنان منطقی و سلامت محور خواهد شد.

در حوزه بهداشت باید به جای نگاه درمانگاهی با یک نگاه بهداشتی (متمرکز بر خدمات پیشگیری) ارائه خدمت کرد.

احمدوند در ادامه افزود: بهداشت محیط یکی از حوزه هایی است که باید خانه های بهداشت به دلیل ارتباط آن با سلامت محیط و کار،  به آن توجه کنند که این موضوع با مشارکت مردم و سازمانهای مرتبط گسترش پیدا کند.

در این نشست ارتقاء خدمات مرکز بهداشت روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر آمادگی کامل خود را در خصوص همکاری با مرکز بهداشت پیرامون خدمات بهداشتی به اهالی اعلام کردند.

این بازدید با هدف تبریک انتصاب به سرکار خانم دکتر کاردان مسئول جدید مرکز بهداشت روستا و عرض خداقوت به کادر پزشکی این مرکز صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی سرمایه سلامت شاخص شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲