Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:59:31 GMT

زنی در حال مرگ بود که پلیس فداکار سر رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۸۳۹

زنی در حال مرگ بود که پلیس فداکار سر رسید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فداکاری یکی از ماموران پلیس گیلانغرب، جان مادری را نجات داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: خانواده‌ای برای تفریح حوالی رودخانه «شلین گلین» گیلانغرب اطراق کرده و مادر این خانواده که به آب رودخانه نزدیک شده بود ناگهان تعادلش را از دست داده و به داخل رودخانه خروشان سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جریان آب به قدری قوی بوده که وی را به سمت درختان حاشیه رودخانه و قسمت عمیق آن که محل اسکان جمعی از گردشگران بوده می‌کشاند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: در همین حین یکی از ماموران انتظامی گیلانغرب که با داد و فریاد‌های خانواده این فرد متوجه وقوع حادثه می‌شود، برای نجات جان وی خود را به آب می‌زند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از دقایقی تلاش نفس گیر مامور فداکار پلیس گیلانغرب موفق به نجات جان مادر که در جدال با مرگ و زندگی بود، می‌شود.

این مسئول با تجلیل و قدردانی از فداکاری ماموران انتظامی گیلانغربی، گفت: خدمت به مردم حتی در سخت‌ترین شرایط یکی از موضوعاتی بوده که همواره در دستور کار من و همکاران قرار داشته است.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد از اطراق در حاشیه رودخانه‌های خروشان خودداری و حتما جوانب کار را نیز بسنجند.

منبع: پلیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث پلیس فداکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز