Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@12:28:29 GMT

کاهش بهای سکه و دلار/ حباب سکه امروز چند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۴۲۶

کاهش بهای سکه و دلار/ حباب سکه امروز چند؟

باشگاه خبرنگاران: عبادالله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر ، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه اظهار کرد: سکه امامی نسبت به روز گذشته، تغییری نکرده است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر ادامه داد: نسبت به روز گذشته، هر مثقال طلا ۱۲ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار ۲ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدولی تصریح کرد: حباب سکه امروز به ۳۰ هزار تومان رسیده است و حباب نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که پیش بینی بازار طلا و سکه باتوجه به ایام عید قربان و غدیر چگونه خواهد بود اظهار کرد: به نظر می‌رسد که قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می کند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۴۹۷ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۱ هزار و ۶۸۲ تومان است.

 

کاهش بهای سکه و ارز

امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 13 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 162 هزار تومان و دلار با افت 100 تومانی 11 هزار و 700 تومان به فروش رسید.

در معاملات امروز بازار تهران سکه و ارز با افت قیمت مواجه شد.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 4،162،000 تومان 13،000- تومان سکه طرح قدیم 4،050،000 تومان 20،000- تومان نیم سکه 2،222،000 تومان 10،000- تومان ربع سکه 1،412،000 تومان 20،000- تومان سکه گرمی 961،000 تومان 1000+ تومان هر گرم طلای 18 عیار 410،700 تومان 1900+ تومان دلار 11،700 تومان 100- تومان یورو 13،190 تومان 105- تومان درهم 3،190 تومان 10- تومان

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر زبردست در گفت و گو با ایسنا، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق و بازخوردهای جهانی اظهار کرد: بی تردید نباید تاثیر این تنش منطقه ای را بر بازار نادیده گرفت، اما این مساله تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نداشت و برخلاف فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از عملیات، روند قیمتی چندان دچار نوسان طولانی و عمیقی نشد.

وی ادامه داد: مطمئنا با آرام شدن منطقه و عدم بروز تنش‌های جدید می توانیم منتظر ثبات بیشتر در بازار ارز باشیم. البته فعلا با عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق مواجه هستیم که همین موضوع نیز می تواند قیمت ارز را در یک کانال مشخص و ثابت نگه دارد. ما در شب انجام عملیات وعده صادق تا ساعات بامدادی روز بعد، شاهد افزایش قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بودیم که این موج هیجانی ناشی از تنش‌های سیاسی به سرعت فروکش کرد و دلار دوباره به کانال‌های قبلی بازگشت.

عضو کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران افزود: معتقدم اعلام عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله و پاسخ احتمالی به ایران نیز در کاهش قیمت ارز تاثیرگذار بود که مطمئنا این موضع گیری آمریکایی‌ها به دلیل توان بالای ایران در مواجهه با تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است.

زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: بی تردید نوسانات اخیر ارزی دلیل سیاسی دارد، وگرنه افزایش عجیب قیمت دلار در عرض یک شب، هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

کد خبر 846425 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا سقوط کرد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • قیمت نفت نزولی شد
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟