Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:30:23 GMT

کسب ۱۰۶ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران قائمشهری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۹۷۴

کسب ۱۰۶ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران قائمشهری

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید قدیمی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، قائم‌شهر را یکی از برترینهای ورزش مازندران معرفی کرد و گفت: این شهرستان توانست در سال گذشته با کسب ۱۰۶ مدال در میادین ورزشی بین‌المللی، آسیایی و جهانی از سایر شهرستانها پیشی بگیرد.

وی افزود: در بازیهای المپیک جوانان علیرضا یوسفی در رشته وزنه‌برداری مدال خوشرنگ طلا کسب کرد و فاطمه خنکدار برای اواین بار در المپیک، کاراته ایران  را صاحب مدال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی با بیان اینکه در بازیهای آسیایی بیشترین مدال را داشتیم، عنوان کرد: در این مسابقات مازندران یک پنجم مدالهای کشور را از آن خود کرد و در بازیهای آسیایی از ۱۵ کشور دنیا بالاتر ایستاد.

رئیس ادارهورزش و جوانان قائم‌شهر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه نساجی اظهار داشت: این باشگاه یک فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بازیها با آرامش کامل برگزار شد.

وی تصریح کرد: شخص استاندار و همه مسئولان امر برای برگزاری بازیها در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر دغدغه دارند و از ۳ آیتم الزامی نصب صندلیها و شماره‌گذاری انجام و نصب دوربینهای امنیتی در حال اجراست و همچنین نصب گیتها بصورت پورتابل تا پایان ماه انجام خواهد شد و رختکنها و اتاقهایی که باید تعبیه می‌شد آماده شده‌اند.

قدیمی در پایان عنوان کرد: تمرینات تیم نساجی در حال انجام است و در پایان همین هفته هم یک بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 4690307

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش مدال طلا شهرستان قائمشهر روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران

در حالی که در بسیاری از تیم ها زوج خط حمله نتوانسته اند به 7-6 گل هم برسند، پرسپولیس با زوج خط دفاعی خود در فصل جاری لیگ برتر 10 گل زده است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی و کنعانی زادگان در بازیهای تیم پرسپولیس هر کدام 5 گل به ثمر رسانده و روی هم 10 گل زده اند.

البته این دو بیشتر گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند اما نه همه آن ها را و این نشان می دهد که زوج دفاعی پرسپولیس در بازیهای مختلف از جمله بازی برابر تیمهای ذوب آهن و پیکان توان گلزنی برابر رقبای خود را داشته اند.

به هر حال گولسیانی و کنعانی در حالی هر کدام 5 گل زده اند که در پرسپولیس تنها شهاب زاهدی با 6 گل بیشتر از آن ها در لیگ گل زده است. البته عیسی آل کثیر هم 6 گله است اما او 2 گل از 6 گلش را برای تیم سپاهان زده و 4 گل دیگر را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده است. در ضمن عیسی در جام حذفی هم یک گل برای تیم پرسپولیس ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود