Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود برگزاری قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، همچنان تکلیف زمان آغاز این رقابت‌ها مشخص نیست.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای شروع رقابت‌ها منتظر اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی دست کم ۵ - ۶ ورزشگاه و گزارش کامل روند تجهیز آن‌ها به مواردی مانند بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و گیت‌های بازرسی هستند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، لیگ نوزدهم آغاز نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی در این شرایط بحث برگزاری جشن برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۷ - ۹۸ هم مطرح است و از ۲۷ مرداد به عنوان تاریخ برگزاری این مراسم یاد می‌شود، اما یکی از مدیران سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: ما قصد داریم این مراسم را ۳ - ۴ روز پیش از شروع لیگ برگزار کنیم. به همین دلیل برگزاری مراسم برترین‌ها در ۲۷ مرداد قطعی نیست و هر زمان مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری رقابت‌ها را مشخص کنند، زمان دقیق برگزاری مراسم برترین‌ها هم اعلام خواهد شد.

قرار است در هفته جاری جلسه مهمی برای بررسی آخرین وضعیت استانداردسازی ورزشگاه‌ها برگزار شود که شنیده می‌شود به احتمال فراوان در این جلسه، تاریخ آغاز لیگ هم مشخص خواهد شد.

قرار است در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات منتخب در بخش بانوان و آقایان، از طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که تولید شرکت آل اشپورت آلمان است، رونمایی شود.

بیشتر بخوانید

ابهام در تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

فتاحی: ورزشگاه آزادی مشکل بلیت فروشی الکترونیکی دارد/ تمام باشگاه‌ها باید مانند سال‌های پیش بیمه شوند

تیموری: باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید خود را ندارند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی