Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@21:26:50 GMT

ساماندهی سد معبر عبدل آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۱۵۴

ساماندهی سد معبر عبدل آباد

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: براساس سیاست های دولت، شورای شهر تهران و شهردار محترم تهران مبنی بر ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران، طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۶، ۱۱، ۱۳، ۱ با همکاری و همراهی شهروندان، اصناف و نیروی انتظامی اجرایی شد.

وی افزود: بدنبال اجرای طرح های موفق ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه امیراکرم و ساماندهی دستفروشان در محدوده تئاتر شهر و پارک دانشجو در  مناطق ۱۱ و۶  اجرای این طرح در خیابان احسانی واقع در محله عبدل آباد در منطقه ۱۹ نیز در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی ادامه داد: جلسات مستمری برای ساماندهی دستفروشان و اجرای طرح انضباط شهری در بازار بزرگ احسانی برگزار شد که نتیجه این جلسات مستمر و پیگیری های بسیار شهرداری منطقه ۱۹ و حوزه معاونت خدمات شهری و سایر دست اندرکاران این امر؛ منتج به ساماندهی این نقطه شد و رضایتمندی حداکثری شهروندان را در پی داشت.

وی تصریح کرد: تمهیدات اجرای این طرح از چندین ماه قبل آغاز شده بود که طی آن ضمن اطلاع رسانی به کسبه و توجیه و پیگیری مراجع قانونی، نشست های متعددی با حضور مسئولین منطقه ۱۹، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، نیروهای قضایی، انتظامی، نمایندگان صنوف و... تشکیل و در خصوص رفع سد معبر خیابان احسانی تصمیم گیری شد.

یزدانی در ادامه گفت: این معضل شهری در این محدوده یکی از مطالبات جدی مردم، معتمدین و کسبه بازار بود که پس از ۱۲ سال  به دنبال درخواست های مکرر آنها اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور مکان ویژه ای در محدوده نزدیک به این بازار در قالب غرفه های مسقف برای ادامه فعالیت بساط گستران در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران نیروی انتظامی تئاتر شهر دانشجو شهرداری شورای شهر تهران شهرداری تهران سد معبر عبدل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم