Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی درباره اعزام زائران برای مراسم پرفیض دعای عرفه در کربلای معلی اظهار کرد: ثبت نام برای این دوره از اعزامها به عتبات عالیات که ایام عرفه، عید قربان و عید غدیر خم در آن واقع شده است از روز ۱۴ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استقبال زائران برای زیارت عتبات در ایام عرفه گفت: از ۱۴ مرداد تا به امروز (۲۰ مردادماه) ۷ هزار و ۴۵۴ نفر به صورت زمینی و ۲ هزار و ۹۶۷ نفر هم به صورت هوایی به عتبات مشرف شده اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران در این دوره تصریح کرد: روزانه ۵۰ کاروان، ۱۰ کاروان به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی از سراسر کشور به عتبات اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی با بیان اینکه زائران کشورمان با درخواست خودشان می توانند در روز عرفه در کربلای معلی حضور داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای آنها صورت گرفته است، گفت: طبق بخش نامه‌ صادر شده زائرانی که در نجف هستند برای روز عرفه به درخواست مدیر کاروان به کربلای معلی اعزام می شوند و بعد از مراسم نیز به شهر نجف بازگردانده می شوند.

وی همچنین درباره اعزام های زائران در ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ثبت نام عتبات عالیات برای بازه زمانی ۱ شهریور تا ۳۱ شهریور آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند در سامانه حج و زیارت یا دفاتر مجاز به نام نویسی بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند