Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان تاکستان ظهر یکشنبه با حضور آیت الله علی اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، رضا طاهری فرماندار تاکستان، محمد رستمی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان، جمعی از خبرنگاران در سالن امام علی این شهرستان برگزار شد.

رضا طاهری فرماندار تاکستان در این مراسم اظهارداشت: خبرنگاری از مشاغل سخت و حساس است و کسانی که وارد این عرصه می شوند باید انگیزه و علاقه لازم را داشته باشند در مسیر پر تلاظم آن دچار توقف نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اولین خبرنگار خداوند است که در قرآن از خلقت انسان و جهان خبر دادند و اولین خبر رسان در عرصه زمینی نیز حضرت زینب بودند که موجب زنده ماندن حماسه عاشورا شدند و ما نیز در عصر کنونی منتظر خبر عظیم و صور اسرافیل و  در میان شیعه منتظر ظهور حضرت هستیم که امیدواریم محقق شود.

فرماندار تاکستان با تبریک روز خبرنگار گفت: این روز فرصت مناسبی برای طرح مشکلات و کمک به حل آنهاست و ما هم تلاش  می کنیم همراه خبرنگاران در شهرستان باشیم و آنها را حمایت کنیم.
 
طاهری اضافه کرد: امروزه خیلی از کشورها با داشتن بنگاههای خبری و خبرگزاری ها بر جهان تسلط دارند، البته کشور ما  همواره با تبلیغات منفی بنگاههای خبر رسانی در مظلومیت قرار دارند و  انقدر تبلیغات منفی است که باید آن را با رسانه های توانمند پر کنیم.

فرماندار تاکستان بیان کرد: خبرنگاری حرفه و شغل نیست و یک عشق است و شما با کمترین امکانات پرچمدار روشنگری هستید و باید جلوتر از دیگران بتوانید حوادث را ببینید و با پرسشگری بستر پاسخگویی را در جامعه مهیا کنید.

طاهری اضافه کرد: از خبرنگاران متعهد انتظار می رود امانتدار باشند و بستر توسعه فرهنگی جامعه را فراهم کرده و  مسئولان را پاسخگو کنند.

در این مراسم از خبرنگاران شهرستان تاکستان تجلیل شد.

کد خبر 4690322

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا طاهری تاکستان فرمانداری قزوین مراسم تجلیل روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی خرم آباد ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • دست برتر مردم در حجاب
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)