Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی، معاون توسعه منابع انسانی و مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری استان معرفی شدند .  به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "احد جمالی"، معاون سیاسی کنونی استانداری قم به سمت معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.  جمالی متولد شهر فسا استان فارس است و از سوابقی همچون مدیر آموزش و پرورش مناطق شده و قره بلاغ و خرامه، مدیرکل حراست استانداری فارس در زمان انصاری لاری، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس را در کارنامه خود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین آذر صفایی نیا، به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار معرفی شده است. صفای نیا پیش از این مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است. نادیا صداقت، که پیش از این سرپرستی فرمانداری شهرستان دنا را بر عهده داشت نیز به عنوان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.  به گزارش ایسنا، مراسم معارفه و تکریم احد جمالی و محمد کاظم نظری و معارفه و تکریم معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری صبح روز یکشنبه، ۲۰ مرداد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد . 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان فارس استان کهگیلویه و بویراحمد قم کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس