Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:54:58 GMT

دستگیری تیم سرقت بانک «منجیل آباد» رباط کریم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۳۸۳

به گزارش فارس، سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته سرقتی از بانک صادرات منجیل آباد توسط کارمند اخراجی بانک طراحی شده بود و منزل رئیس بانک شناسایی شد و رئیس بانک را تحت عنوان مامورین انتظامی و امنیتی دستگیر می‌کنند و فرد را به نقطه دیگری انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مراجعه سارقین به باجه بانک توسط کارمند اخراجی یکی از بانک‌ها برای نحوه ورود و برداشت پول هدایت شدند و به کارمند باجه گفتند که رئیس باجه اقدام به اختلاس مالی کرده و ما حراست بانک صادرات هستیم.

فرماندهی انتظامی غرب استان بیان داشت: پس از اخد رمز عبور وارد سیستم بانک می‌شوند و ۱۲۶ میلیارد تومان پول را جابه‌جا می‌کنند و این سلسله اقدامات توسط کارمند اخراجی هدایت می‌شد و سارقین با برداشتن کم تر از ۴۰ میلیون تومان پول نقد از محل خارج می‌شوند.

سردار خانچرلی گفت: با اقدامات انجام شده بلافاصله حساب‌ها مسدود شد و سارقین که به سمت یکی از شعب بانک صادرات در صادقیه تهران برای برداشت مقداری از پول رفته بودند و با اقدامات و اطلاعات پلیس نفر اول این تیم ۲ نفره با سابقه ۱۳ فقره سرقت دستگیر شد.

وی تصریح کرد: از طریق نفر اول، نفر دوم با سابقه ۳۸ فقره جرم شناسایی و دستگیر شد و مجموعا با اقدامات ویژه پلیس در این پرونده ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد