Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالیان روز یکشنبه در نشست خبری در اراک اظهار داشت: پرداخت نشدن به موقع مطالبات باعث شده تا دانشگاه های علوم پزشکی در ارایه خدمات و دستمزد نیروهای خود با مشکل مواجه شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: در همین رابطه یکی از عمده ترین مشکلاتی که دانشگاه علوم پزشکی اراک با آن مواجه می باشد، مطالبات بیمه ای این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالیان بیان کرد: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی اراک از تامین اجتماعی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبه دارد که با پرداخت آن می تواند بسیاری از مشکلات خود را حل کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگر سخنان خود در مورد بیمارستان ولیعصر اراک خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیاز است و تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این طرح هزینه شده است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی به استان مرکزی سفر می کند و اولویت برنامه ها در  این سفر طرح بیمارستان ولیعصر(عج) اراک و بررسی مشکلات زیرساختی علوم پزشکی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در رابطه با نظارت بر کار عطاری ها نیز عنوان کرد: باید گفت که نظارت بر فعالیت عطاری ها از وظایف دانشگاه علوم پزشکی نیست اما به علت رشد رو به گسترش این صنف و تهدیدی که برای سلامت شهروندان دارد، نظارت بر فعالیت آنان در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و جمع آوری متادون، قرص های روان گردان، داروهای چاقی و لاغری از عطاری ها در این رابطه مدنظر است.

جمالیان در رابطه با طرح ملی فشار خون نیز، ابراز داشت: در اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون در استان مرکزی شاهد همکاری قابل قبولی از سوی حمعیت شهری نبودیم و به نظر می رسد در این حوزه تعامل باید تقویت شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین در این نشست، بر ضرورت افزایش آگاهی جامعه در بخش سلامت و بهداشت تاکید کرد.

کد خبر 4690371

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک بدهی بیمه ها روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی خرم آباد ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر