Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی یاسوج در یازدهمین المپیاد دانشجویی  کشور موفق به راهیابی به 10 تیم برتر حیطه آموزشی پزشکی گردید و گرنت مرکز تحقیقات راهبردی آموزشی علوم پزشکی به آنها تعلق گرفت .

به گزارش ایسنا -منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر سیده نازآفرین حسینی افزود: خاطره روزبهی در المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب مدال برنز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این اولین بار است که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حیطه آموزش پزشکی دانشجویی موفق به کسب مدال برنز شود و خاطره  روزبهی دانشجوی پزشکی عمومی در حیطه آموزش پزشکی توانست  این مدال را از آن خود کند .

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به تیم المپیاد دانشجویی حیطه آموزش پزشکی دانشگاه و دانشجو خانم روزبهی، از دبیر علمی این حیطه دکتر حبیب اله رضایی و تمام دست اندرکاران تشکر و قدردانی می نمایم .

حسینی تصریح کرد: دانشجویان حیطه کارآفرینی نیز موفق به کسب دو دیپلم افتخار شدند و اینجانب ضمن تبریک به این دانشجویان کمال تشکر را از دکتر هارونی دبیر علمی این حیطه دارم .

وی بیان کرد: این موفقیت را به ریاست دانشگاه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت روز افزون برای دانشجویان عزیز را دارم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دانشجو دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد