Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره دویزیوسو مسابقه موتو جی پی اتریش را جلوتر از مارک مارکز به عنوان نفر اول به پایان رساند و فابیو کوارتارارو نیز پس از موتورسوار اسپانیایی رده سوم را به دست آورد.

طرفداری - آندره دویزیوسو، موتورسوار تیم دوکاتی در لحظات پایانی مسابقه اصلی گرندپری اتریش با سبقتی تماشایی از مارکز پیروز این رویداد لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دویزیوسو این پیروزی را با 0.213 ثانیه اختلاف نسبت به موتورسوار رپسول هوندا کسب کرد.

دویزیوسو و مارکز از همان زمان استارت مسابقه تا انتهای دور بیست و هشتم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند و هیچکدام از دیگر موتورسواران حاضر در پیست نتوانستند این دو را به پالش بکشند. رقابت بین موتورسوار ایتالیایی با مدافع عنوان قهرمانی در دورهای انتهایی فراز و نشیب زیادی داشت تا آنکه دویزیوسو در حالی که پشت سر مارکز قرارداشت موفق شد در پیچ دهم و راست‌گرد از رقیب خود سبقت بگیرد و به مقام نخست مسابقه موتوجی‌پی اتریش دست یابد.

مقام دومی مارکز در مسابقه امروز بدان معناست که پیست ردبول رینگ تنها مسیر در تقویم مسابقات MotoGP است که مارکز تاکنون موفق نشده در آن به پیروزی برسد. همچنین با این نتیجه، رکورد فوق‌العاده دوکاتی در اتریش نیز دست‌نخورده باقی ماند. همچنین، مارکز در حالی دوم شد که پول پوزیشن مسابقه را در اختیار داشت. راننده فرانسوی و جوان تیم پتروناس یاماها یعنی فابیو کوارتارارو نیز با سوم شدن در این مسابقه، سومین پودیوم در نخستین فصل حضورش در موتو‌جی‌پی را تجربه کرد. فاصله کوارتارارو با مارکز در زمان عبور از خط پایان شش ثانیه بود.

والنتینو روسی نیز مسابقه خوبی را تجربه کرد. دکتر که کار خود را از خط دهم آغاز می‌کرد در نهایت چهارم شد و مسابقه را بالاتر از هم‌تیمی خود یعنی وینیالس به اتمام رساند. پس از وینیالس نیز الکس رینز ششم شد. در پایان، رده‌بندی کامل موتورسواران در مسابقه اصلی گرندپری موتوجی‌پی اتریش را در تصاویر زیر ببینید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در 6 مسابقه اخیر صاحب پنج پیروزی و یک تساوی شده است، امشب به مصاف اتحاد کلباء می‌رود.

این مسابقه از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ برگزار می‌شود و الوحده امیدوار است تا ضمن کسب پیروزی در این مسابقه، بتواند به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسیده و به صورت موقت، بالاتر از العین قدرتمند قرار بگیرد.

احمد نوراللهی که فصل فوق العاده‌ای را در الوحده سپری کرده، امشب نیز همچون سایر مسابقات این تیم، در ترکیب اصلی حضور دارد. بازیکنی که فراتر از انتظارات در امر گلزنی موفق ظاهر شده و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رفت.

تقابل نوراللهی با مهدی قایدی به نوعی دربی استقلال و پرسپولیس در امارات نیز محسوب می‌شود. باید دید که این مرتبه کدام یک از این دو لژیونر ایرانی می‌تواند دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها